فعالان فرهنگ و هنر در تراز انقلاب اسلامی باشند

سردار زمانی گفت: وظایف فعالان عرصه فرهنگ و هنر در این برهه از زمان، مهمتر بوده و باید در راستای تراز انقلاب و همچنین هدایت‌بخشی و آگاهی شهروندان، خالصانه و متعهدانه پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار«منصور زمانی» صبح امروز(دوشنبه، 7شهریور) با حضور و بازدید از بخش های مرکز آفرینش های بسیج در گیلان و تماشای برخی تولیدات این مرکز اظهار کرد: وظایف فعالان عرصه فرهنگ و هنر در این برهه از زمان، مهمتر بوده و باید در راستای تراز انقلاب و همچنین هدایت‌بخشی و آگاهی شهروندان، خالصانه و متعهدانه پای کار باشند.

 

مشاور و دستیار رسانه ای رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تبیین جایگاه فرهنگ و هنر در اشاعه شعائر اسلامی افزود: تاثیری که یک کار هنری بر افکار عمومی و جهت دهی به جامعه می‌تواند داشته باشد، بر هیچکس پوشیده نیست.

 

 

وی گفت:  هنر امروزه باید در خدمت تحقق و برجسته سازی آرمان ها و ارزش ها باشد و هنر انقلاب و هنرمند انقلابی کسی است که در هر لحظه و همه حال آماده به خدمت و هوشیار است.

 

سردار زمانی با حضور در جمع اعضای گروه سرود تبار میرزا بندرانزلی که در حال ضبط کار جدید خود در مرکز بودند تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد سرود می فرمایند: یکی از خصوصیّات سرود این است که در جامعه فرهنگ‌سازی می کند و سطح هم نمی‌شناسد؛ یعنی از سطوح بالای معرفتی و علمی و مانند اینها تا سطوح عامّه‌ی مردم همه را با سرعت فرا می گیرد و سرود مثل هوای تازه، مثل هوای بهاری نفوذ می کند؛ هیچ لازم نیست وادار بشوند کسانی که آن را ترویج کنند، تقریظ بنویسند، شعر بگویند؛ نه، خود سرود وقتی که خوب تنظیم شد [اثر می کند]. ما این را امروز کم داریم؛ امروز به نظر می رسد که ما به این احتیاج داریم. به نظر من گفتن سرود خیلی خوب است، آهنگ های خوب روی آن گذاشتن بسیار خوب است.

 

 

مشاور و دستیار رسانه ای رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که جریان سرود یک جریان مهم و اثر بخش و جریان ساز در فرهنگ جامعه ایرانی است.

 

کد خبر 1210558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha