۱۵ روستای استان فارس از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند

سلیمان پور گفت: ۱۵ روستای استان فارس با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید سلیمان پور»، امروز (دوشنبه ۷ شهریور) با اشاره به اتصال چند روستای دیگر فارس به شبکه ملی اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: 15 روستای استان فارس با اعتبار 130 میلیارد ریال از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: با این اقدام، یک هزار و 350 خانوار به اینترنت پر سرعت دست می یابند و در یک ماه گذشته با احداث 2 سایت جدید توسط ایرانسل و ارتقای 9 سایت موجود توسط همراه اول این 15 روستا به اینترنت پر سرعت دسترسی یافته اند.

 

وی اضافه کرد: این روستاها شامل «شهرک سایبان»، «شت وان»، «کهنه برهان»، «بلوچی»، «گاوبست» و «حسین آباد» از توابع شهرستان لارستان، روستاهای «کماسیج» و «عروسک» از توابع شهرستان قیر و کارزین، روستاهای «سررود»، «پیره دان» و «باطون» از توابع شهرستان ممسنی، روستای «زنجیران» از توابع شهرستان فیروزآباد است.

 

سلیمان پور اعلام کرد: روستاهای متصل شده توسط ایرانسل نیز شامل «سربست کرمه» و «ده دامچه» از توابع شهرستان مرودشت و روستای «سیبویه» از توابع شهرستان بیضاست.

 

وی گفت: با اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات شاهد توسعه اقتصادی و تسهیل زندگی مردم این مناطق خواهیم بود.

 

کد خبر 1210569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha