افتتاح ۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان میامی

طاهران پور از بهره برداری ۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان در شهرستان میامی همزمان با هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «باس طاهران پور» در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی میامی با بیان اینکه میامی تنها شهرستان استان است که نسبت جمعیت شهری و روستایی آن بسیار تفاوت دارد، بیان کرد: توسعه روستایی اولویت این شهرستان محسوب می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری میامی با اشاره به  اینکه در راستای توسعه روستاهای شهرستان میامی اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهارکرد: توجه به تولید و گردشگری دو بال توسعه روستایی شهرستان محسوب می‌شود.

 

وی گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۱۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

 

طاهران پور به افتتاح ۶۳ طرح هفته دولت در شهرستان میامی اشاره کرد و ابراز داشت: آب و فاضلاب ۱۳ طرح، منابع طبیعی و آبخیزداری چهار طرح، راه و شهرسازی ۲ طرح، جهاد کشاورزی ۹ طرح، شهرداری رضوان یک طرح، امور عشایری سه طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهار طرح، دهیاری‌ها ۱۰ طرح، شرکت گاز یک طرح، ورزش و جوانان ۲طرح، دانشگاه علوم پزشکی هفت طرح، توزیع برق ۶ طرح و کمیته امداد یک طرح در این شهرستان برای افتتاح دارند.

 

سرپرست فرمانداری میامی اظهار داشت: چهار طرح راه و شهرسازی، چهار طرح شرکت توزیع برق، چهار طرح آب و فاضلاب، چهار طرح دهیاری‌ها و یک طرح کمیته امداد در سطح شهرستان میامی کلنگ زنی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه میامی به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته معرفی شده است، گفت: امسال بودجه‌های مناسبی در راستای محرومیت‌زدایی تخصیص یافت.

 

طاهران پور بیان کرد: ۶۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای ارتقا ظرفیت بخش گردشگری شهرستان در نظر گرفته شده که تا انتهای سال ۱۴۰۱ مراکز گردشگری شهرستان به ۲۲ مورد خواهد رسید.

 

سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه ۳۸ میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در این شهرستان اختصاص یافت، گفت: ۱۰۰ درصد این اعتبارات خوشبختانه جذب شده است.

 

وی همچنین گفت: از محل سفر حجت الاسلام رئیسی به استان سمنان برای شهرستان میامی ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که کمک خوبی برای طرح‌های توسعه‌ای این منطقه است.

کد خبر 1210572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha