گلزار مطهر شهدای اراک با حضور مسئولان گلباران شد

همزمان با هفته دولت در مراسمی، گلزار مطهر شهدای اراک، با حضور استاندار استان مرکزی و جمعی از مسئولان استان گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همزمان با هفته دولت صبح امروز دوشنبه (7 شهریور،) گلزار شهدای شهر اراک با حضور استاندار مرکزی  و جمعی از مسئولان استان گلباران شد و شرکت کنندگان در این مراسم با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

 

«رضا ربیعی » در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای راستینی برای دولتمران هستند و همه باید با الگو گیری از این بزرگ مردان در مسیر اهداف انقلاب و نظام اسلامی گام بردارند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم خدمات ارزنده ای در بخش های مختلف ارایه شده است، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارج نهادن به رنج ها و تلاش ها مسئولان متعهد کشور است و باید خدمات دولت به مردم معرفی شود.

 

وی با تاکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر در عمل الگوی بی‌بدیل خدمت بی‌منت به مردم هستند، ادامه داد: نام‌گذاری یک هفته با عنوان هفته دولت یک نماد است تا مردم و مسئولان بیش از گذشته با خدمات و ویژگی‌های اخلاقی و کاری شهیدان رجایی و باهنر که تمامی آن برای همگان سرمشق و نقشه راه محسوب می‌شود  آشنا شده و آن ها را به‌کارگیرند.

 

گفتنی است، گلزار مطهر شهدای اراک مزین به یک هزار و 460 مزار شهید گلگون‌کفن است.

کد خبر 1210584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha