خروج نهبندان از محرومیت نیازمند اقدامات زیرساختی است

قناعت گفت: خروج شهرستان نهبندان از محرومیت، نیازمند اقدامات زیرساختی مانند احداث پست ۴۰۰ کیلوولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز (۷ شهریور) در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت پست برق ۴۰۰ کیلوولت نهبندان با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: احداث این پست برای اجرای طرح‌های صنعتی و معدنی و همچنین توسعه شهرستان از کارهای حیاتی، کلیدی، مهم و ضروری است که باید همه ما پیگیر باشیم تا روند اجرای این طرح با سرعت انجام شود.

 

استاندار خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به شهرستان مرزی نهبندان که اقدام عالی و مبارکی بود، گفت: برای احیای مصوبات سفر ایشان و خروج شهرستان نهبندان از محرومیت نیازمند اقدامات زیرساختی وسیعی هستیم.

 

وی با بیان این که زمین این پست ظرف مدت یک هفته در استان تأمین شد، تصریح کرد: این سرعت عمل علاوه بر تعامل مسئولان استانی و شهرستانی، محرومیت منطقه را نشان می دهد که عطش برای پذیرش طرح‌های مهم و رفع مشکلات وجود دارد.

 

قناعت با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای شهرستان داشتیم که برخی به دلیل محرومیت‌های منطقه بر روی زمین مانده، افزود: یکی از کارهای مهم و کلیدی برای توسعه و ورود سرمایه گذاران به شهرستان ایجاد زیرساخت‌های مهم است.

 

وی ضمن تقدیر از همکاری وزارت صمت، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت ایمیدور در زمینه فراهم کردن مقدمات اجرای این طرح، اظهار امیدواری کرد: این کار با شتاب هرچه بیشتر اجرایی شود و در آینده نزدیک شاهد افتتاح این طرح باشیم.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: احداث پست 132 کیلوولت در منطقه شاهکوه هم از ضروریات است و در این زمینه نیز نیازمند مساعدت هستیم.

 

 

کد خبر 1210585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha