تجلیل از نویسنده افتخارآفرین جشنواره کتاب سال رضوی در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری مراسم تجلیل از نویسنده افتخارآفرین جشنواره رضوی این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین تجلیل از حجت‌الاسلام عباس استاد آقایی به پاس افتخارآفرینی در سیزدهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی با حضور امام جمعه ، فرماندار،  رؤسای ادارات و جمعی از مسئولان و مردم شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود:  کتاب «خودسازی در محضر عالمیان مهدی موعود(عج)» اثر این نویسنده و مبلّغ دینی آران و بیدگلی در مردادماه سال جاری به عنوان اثر شایسته تقدیر جشنواره بین المللی رضوی شناخته شد و جایزه این بخش را دریافت کرد.

 

 

ضابطی اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار بزرگی از حیث برخورداری افراد نخبه در حوزه های مختلف بویژه در حوزه های فرهنگی و هنری در شهرستان آران و بیدگل شکل گرفته که باید در راستای توسعه همه جانبه شهرستان از این ظرفیت‌ها به شکل شایسته بهره ببریم. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: حجت الاسلام «عباس استادآقایی» از جمله مؤلفین کتب مذهبی شهرستان آران و بیدگل و مدیر انتشارات یاران مهدی(عج) است که تاکنون بیش از ۱۰ اثر از جمله « اسرار آفرینش اهل بیت علیهم السلام»، «از ظهور جهان تا جهان پس از ظهور حضرت ولیعصر(عج)»، «نور مهدویت در دل شب های ظلمانی کویر»، «خودسازی در محضر امیرعالمیان مهدی موعود(عج)»، «فاطمه (س) ریحانه الرسول(ص) و آن عشق جاودانه » از وی به رشته تحریر درآمده است.

 

ضابطی ادامه داد: انتشارات یاران مهدی(عج) از سال ۱۳۸۲ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه چاپ کتب دینی و مذهبی فعالیت خود را شروع و تاکنون بیش از ۵۰ عنوان کتاب چاپ کرده که برخی کتب ناشر تا ۲۵ بار تجدید چاپ شده است./

کد خبر 1210628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha