برگزاری ۸۰ عنوان برنامه همزمان با هفته تعاون در گلستان/ یک تعاونی دانش بنیان افتتاح می شود

خواجه مظفری از برگزاری ۸۰ عنوان برنامه همزمان با هفته تعاون در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسینعلی خواجه مظفری» امروز (دوشنبه 7 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: در حال حاضر بیش از سه هزار تعاونی فعال در گلستان وجود دارد که از این تعداد، ۹۷۰ تعاونی در بخش کشاوزی، ۸۳۵ تعاونی در بخش خدمات و بقیه در بخش صنعت فعالیت می کنند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: همچنین یکصد و 44 تعاونی روستایی با عضویت 6 هزار و 448 نفر در استان فعالیت دارند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۴ تعاونی در استان ثبت شده است، گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه قبل، 190 درصد رشد داشته است.

 

خواجه مظفری با اشاره برنامه های هفته تعاون در استان، افزود: در این هفته 80 عنوان برنامه در سطح استان پیش بینی شده است ۱۵ برنامه آن استانی هستند و یک برنامه هم به صورت متمرکز در کشور با حضور مسئولان وزارت تعاون برگزار می‌شود.

 

وی گفت: ۲۴ تعاونی فراگیر ملی برای سه دهک پایین جامعه نیز تشکیل می شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: در استان ۱۲ شرکت تعاونی دانش بنیان در استان فعالیت دارند که یک شرکت تعاونی دانش بنیان در هفته تعاون به بهره برداری می‌رسد.

 

وی از پرداخت 145 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات به تعاونی های استان خبر داد و گفت: همچنین از محل تفاهمنامه صندوق کارآفرینی امید یک میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

 

 

 

کد خبر 1210636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha