«عکس دسته جمعی» در آران و بیدگل رونمایی می شود

رئیس هیأت امنای مسجد امام حسن عسکری(ع) از رونمایی کتاب «عکس دسته جمعی» در این مسجد خبر داد.

محمود دهقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام حزن آل الله طی آیینی امروز دوشنبه هفتم شهریور ماه ۱۴۰۱ بعد از نماز مغرب و عشا، کتاب «عکس دسته جمعی» با حضور مردم و جمعی از مسئولان در آران و بیدگل رونمایی می شود.

 

رئیس هیأت امنای مسجد امام حسن عسکری علیه السلام آران و بیدگل افزود: این کتاب که روایت اسیر آزاد شده ایرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی مرادزاده آرانی است توسط حسن کشایی آرانی به رشته تحریر درآمده است.

 

وی ادامه داد: فرزانه قلعه وند و طاهره کیانی در نگارش این کتاب با نویسنده همکاری داشته اند.

 

رئیس هیأت امنای مسجد امام حسن عسکری علیه السلام آران و بیدگل افزود: کتاب عکس دسته جمعی در ۱۴۴ صفحه و توسط انتشارات پیام آزادگان وابسته به موسسه فرهنگی پیام آزادگان روانه بازار شده‌است.

 

دهقانی افزود: در آیین رونمایی از این کتاب که با همکاری کانون فرهنگی مسجد برگزار می شود، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی امام جمعه دارالشهدای آران و بیدگل سخنرانی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام حاج شیخ علی مرادزاده آرانی حافظ کل قرآن کریم هم اکنون در حوزه علمیه آران و بیدگل به عنوان استاد دروس حوزوی فعالیت می کند و حدود ۱۰ سال است امامت جماعت مسجد امام حسن عسکری علیه السلام آران و بیدگل را هم عهده دار است.

کد خبر 1210637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha