برگزاری نشست کتابخوان ویژه فرمانداران در مازندران

ولیپور گفت: به مناسبت هفته دولت نشست کتابخوان ویژه فرمانداران کتابخوان استان در ساری برگزار می شود.

«آرزو ولیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در راستای هفته دولت برنامه های متعدد فرهنگی و عمرانی در دستور کار قرار دارد و اجرا شده است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان کرد: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، نشست کتابخوان ویژه فرمانداران کتابخوان شهرهای ساری، بابل، آمل، نوشهر، قائمشهر، نور، گلوگاه، نکا و جویبار در کتابخانه ابن شهرآشوب ساری برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه یکشنبه ۱۳ شهریورماه برگزار می شود، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش همه فرمانداران و مدیران، شاهد آثار و برکات ارزنده فرهنگ  کتاب و کتابخوانی و ترویج موثر این فرهنگ در سطح جامعه و به خصوص بین خانواده ها باشیم.

 

ولیپور خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه برای مدیران کتابخوان دستگاه های اجرایی استان مازندران نیز اجرا خواهد شد.

 

وی بر لزوم توسعه، تعمیق، وفاق و همدلی بین مردم و دستگاههای اجرایی در ترویج فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد و افزود: از فرمانداران استان که بیشتر قشر جوان و کتابخوان هستند انتظار داریم سایر مدیران را در این بخش همراه کنند تا بتوانیم کتابخوانی را در اولویت بخش فرهنگ قرار دهیم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یک عزم همگانی را می‌طلبد و از فرمانداران انتظار داریم به توسعه و زیر ساخت‌های کتابخانه ها توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 1210665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha