برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامی راهبرد دولت سیزدهم است

حیدری گفت: زنده نگه داشتن ارزش‌ها و برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم به شمار می‌رود که این راهبرد مقدمه‌ای برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (دوشنبه ۷ شهریور) در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: مردمی بودن از دیگر راهبردهای دولت است که در همین راستا دولت با انجام سفرهای استان درصدد شناسایی و رفع مشکلات مردم است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی و تبیین خدمات و فعالیت های دولت است و شایسته است تا از این طریق امید را در دل مردم زنده نگاه داشت.

 

وی تصریح کرد: نظام اسلامی در طول چهار دهه گذشته دستاوردهای قابل توجهی در همه حوزه‌ها داشته است که باید این واقعیت برای مردم به ویژه نسل جوان تشریح شود.

 

حیدری، سفرهای استانی رئیس جمهور را مصداق بارز خدمات رسانی به مردم دانست و گفت: در سفر آیت الله رئیسی و اعضای هیئت دولت اعتبار قابل توجهی به استان اختصاص یافت که با جذب آن در ۲ سال آینده سرعت رشد و توسعه استان شتاب می گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در مواقع بحرانی دولتمردان در کنار مردم هستند این مسئله از روزهای ابتدایی وقوع سیلاب در استان قابل مشاهده بود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در بروز بحران آب شرب در شهرکرد دولتمردان در استان حضور پیدا کرده و تمام تلاش به کار گرفته شد تا این مشکل برطرف شود.

 

کد خبر 1210674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha