لرستان نیازمند توجه ویژه مرکزنشینان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه استان لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: باید نگاه مرکز نشینان به استان تغییر یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(7شهریور)، در دیدار با محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اتمی ایران، اظهار داشت: امروز دانش هسته ای در همه زمینه ها نقش آفرین وتاثبر گذار است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: استان لرستان  به عنوان قطب کشاورزی ومحصولات باغی وصیفی با بهره گیری از دانش هسته ای می تواند در حوزه غذایی کشور جایگاه ارزنده ای داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه شما از اوضاع لرستان به لحاظ وضعیت بیکاری اطلاع دارید، گفت: ما درخواست داریم در بخش‌هایی که توضیح دادیدکه متفرعات دانش هسته ای است، در استان ما نیز بخش‌هایی ایجاد و احداث شود تا هم برسلامت غذایی وکیفیت بخشی وارزش افزوده محصولات کشاورزی اثر بگذارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: لرستان به جهت ظرفیت‌ها، استعدادهای نیروی انسانی و منابع طبیعی کم نظیر است و فقط نیازمند توجه مرکز نشینان و رعایت برخی باید ها و نبایدها دراستان است.

 

وی افزود: لرستان در زمینه تولید حبوبات، شیلات و باغات در کشور مقام اول یا دوم را دارد، عنوان کرد: همچنین درختان بلوط را داریم که در سطح گسترده‌ای آلوده شده و نیاز به کمک دارندکه دانش هسته‌ای هم دراین جهت می تواند کمک کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: اخبار شما برای کل کشور و به نوعی جهان اسلام امیدبخش بود و انتظار داریم ظرفیت‌های استان‌ لرستان  پررنگ‌تر دیده شود.

کد خبر 1210688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha