تشییع آیت الله ناصری عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را نشان داد

جان نثاری عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را تشییع با شکوه آیت الله ناصری که یک عالم و روحانی انقلابی با موضع شفاف در برابر نظام اسلام بود، مشخص کرد که سرشار از امید برای دوست داران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، محمد رضا جان نثاری در شورای اداری شهرستان گلپايگان با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ارتحال آیت الله ناصری گفت: شکوه و عظمت جشن های عید غدیر، خبر از برگزاری محرمی متفاوت پس از دوسال کرونایی را داد و این محرم، نوید پیاده روی ثر شور اربعین را می دهد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با تبیین اینکه پیاده روی اربعین، یک همایش موثر بین المللی است و دیگر یک مناسک معمولی مستحب مخصوص شیعه نیست، بیان کرد: دنیا پیام همایش پیاده روی اربعین را دریافت کرده است و هر سال بر عظمت آن می افزاید و از هر مذهب و آیینی و حتی بی دین در آن شرکت می کنند.
وی با یادآوری اینکه امام زمان (عج) در هنگام ظهور ، خود را با نام امام حسین(ع) معرفی می کند که به معنای شناخت جهانی از امام حسبن(ع) پیش از ظهور دارد ، ادامه داد: انسان ها در پیاده روی اربعین، جلوه ای از قدرت الهی در عصر ظهور را می بینند که در آن انسان ها طمع و حرص دنیا را ندارند و رفتار حاکم بر مردم، ایثارگرانه است و انسان های بی دین را به شناخت امام حسین(ع) می رساند که مردم را پیاده روی اربعین چنین متحول می کند.

فرهنگ اربعین را ترویج کنید
جان نثاری از مسئولان همه ادارات و سازمان‌ها خواست که هر آن چه در توان دارند، به مواکب اربعینی کمک کنند و تاکید کرد: فرهنگ راهپیمایی اربعین را ترویج کنید و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نذر زائر را راه اندازی کرده است و کسانی که تمکن مالی برای سفر اربعین را ندارند، کمک می کنند.
معاون استاندار اصفهان به تسهیلات سفر اربعین که حتی با برگه گذر فراهم شده است، اشاره کرد و افزود: برای باشکوه برگزار شدن راهپیمایی اربعین تلاش کنید، ارزش های انقلابی و دینی در دولت سیزدهم اهمیت دارد لذا برای پیاده روی اربعین هرآنچه در توان ادارات و سازمان‌ها است، باید تسهیل صورت گیرد و خسیس نباشید.
وی تشییع پیکر آیت الله ناصری را بی نظیر و با عظمت توصیف کرد و گفت: آیت الله ناصری موضع شفاف نسبت به نظام اسلامی داشت و جمله معروف رجوع به مقام معظم رهبری در هنگام وقوع مشکلات، از ایشان است و در واقع وی، آیت الله عظمای انقلابی و ارادتمند خاص مقام معظم رهبری بود.

تشییع آیت الله ناصری عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را نشان داد
جان نثاری با بیان اینکه تشیع باشکوه آیت الله ناصری را دارای پیام به دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی است تشریح کرد: دشمن برای یافتن روزنه ای بی دینی با هدف ضربه به نظام جمهوری اسلامی تلاش می کند، خسته می شود ولی موفق نمی شود چون ریشه و عمق جان مردم دین داری است و بلندگوهای فضای مجازی عمق استراتژی نظام اسلامی نیست و‌ هرکسی می خواهد عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را ببیند باید به جمعیت چند صد هزار نفری تشییع یک عالم و‌ روحانی در اصفهان، نگاه کند، که همه آن، سرشار از امید برای دوستان انقلاب اسلامی است.
معاون استاندار اصفهان از روسای ادارات که باوجود اعتبار کم ، پاسخ گوی مطالبات فراوان مردمی است، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: وعده هایی که از رئیس جمهور تا رئیس اداره به مردم داده شده است، باید صادق بود و بنا بر تاکید استاندار اصفهان، یک مصوبه نباید روی زمین باقی بماند.
وی از ایجاد سامانه ای برای رصد ماهیانه پروژه ها و مصوبات خبر داد که در آن پیشرفت هر مصوبه ای مشخص شده است و تصریح کرد: مردم به دولت اعتماد کردند و دلیل آن رجوع مردن و مطالبات آنها است زیرا اگر مردم احساس می کردند، رجوع آنها اثری ندارد، مراجعه نمی کردند.

پاسخ گوی رسانه ها باشید تا برد رسانه ای کنید
جان نثاری قوت رسانه ای شهرستان گلپايگان را یک نعمت ذکر کرد و گفت: رسانه ها باید مطالبات مردم را به مسئولان برسانند و عملکرد آنها را صادقانه بیان کنند.
معاون استاندار اصفهان، آفت رسانه را دانستن بهترین خبر، بدترین خبر برشمرد و تبیین کرد: نیاز جامعه امروز، امید است، و از این رسانه واقعیت عملکردها را به مردم برساند و کاستی ها را نیز به مسئولان بگوید و مطالبه گری کند تا نظام اسلامی با قوت راه را ادامه بدهد و در دل مردم نیز امید ایجاد شود.
وی با تاکید بر اینکه رسانه صادقانه، منطقی و منصفانه مطالب را بیان کند، خواستار پاسخ گویی مسئولان به مردم شد و‌ تبیین کرد: هرکسی خبر اول را بگوید، در سیستم خبر رسانی، برد رسانه ای می کند و پاسخ گویی به موقع، از زمانی که توجیهات رسانه ای صورت میگیرد، دارای برد رسانه ای بیشتر است.
جان نثاری بیان کار و خدمات به مردم، را سبب نشاط بیشتر جامعه، کار و موفقیت های بیشتر ذکر کرد و افزود: رسانه باید امین باشد و در انتقال مفاهیم منصفانه عمل کند و با یک حرکت رسانه ای، قدر خودش را بداند و مسئولان ادارات، مردم و رسانه ها را محرم بدانند و محدودیت برخی خبرها را شورای تامین شهرستان مشخص می کند و رسانه، جامعه را ثویا شفاف و رو به جلو می کند/

کد خبر 1210698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha