مرزهای اخلاقی و اعتقادی مورد هجمه دشمن قرار گرفته است/ توجه به قرآن و نهج البلاغه در ارتش

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگی و عقیدتی گفت: مرزهای اخلاقی و اعتقادی مورد هجمه دشمن قرار گرفته که رصد به موقع دشمن و تاکتیک های آن برای حفظ سرمایه انسانی لازم است.

به گزارشخبرنگارخبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی« روز دوشنبه(هفتم شهریورماه) در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: در هر مقطعی از زمان متناسب با شرایط مختلف دشمن میدان جدیدی را آماده کرده و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه می کند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: در عصر حاضر مرزهای اخلاقی و اعتقادی مورد هجمه قرار گرفته و از طرفی هم دشمن با شایعه پراکنی و بهره گیری از فضای مجازی اهداف خود را توسعه می دهد.

وی ادامه داد: در این شرایط رصد به موقع دشمن و تاکتیک های آن برای حفظ سرمایه انسانی لازم است تا از این وضعیت به صحنه جنگی به خوبی خارج شویم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه باید در این حوزه سرمایه گذاری کرد، اذعان داشت: بیان مباحث اخلاقی و پاسخ به شبهات برای نسل جدید ضرورت دارد و این موضوع برای کارکنان وظیفه و پایور ارتش انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروی وظیفه که همه جوان هم هستند از این فرصت های آموزشی و برنامه های فرهنگی بهره مند می شوند و سعی شده روحانیون در فعالیت ها و طرح های متعددی که در طول دوران خدمت ارائه می شود، به سوالات و دغدغه های این حوزه پاسخ بدهند.

 

توجه به قرآن و نهج البلاغه در ارتش

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به طرح مصباح در ارتش و برگزاری جشنواره های فرهنگی، دینی و هنری گفت: قرآن و نهج البلاغه در محور فعالیت های فرهنگی ارتش قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تفاوت سلیقه ها، تنوع برنامه های فرهنگی زیاد بوده تا همه گروه های سنی و سلایق مختلف را پوشش بدهیم.

به گفته این مقام مسئول در ارتش جمهوری اسلامی ایران، کارکنان وظیفه، کادر نظامی، فرماندهان، خانواده کارکنان و فرزندان آنان از این دوره ها به فراخور سلیقه و نیاز بهره مند می شوند.

کد خبر 1210707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha