کلنگ احداث ۶ واحد مسکن مددجویی در کلاردشت به زمین زده شد

حجت الاسلام عالیشاه گفت: کلنگ احداث ۶ واحد مسکن مددجویی در زمین اهدایی یکی از خیرین نیک اندیش استان مازندران همزمان با هفته دولت در کلاردشت به زمین زده شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز (۷شهریور) در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه آئین کلنگ زنی برای احداث مسکن مددجویی در کلاردشت ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: ایجاد سرپناه برای مددجویان و تامین اجاره بهاء مددجویان فاقد منزل از جمله ماموریت های کمیته امداد است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: قطعه زمینی در ماه مبارک رمضان به کمیته امداد اهدا شد و پس از طی مراحل اداری و دریافت پروانه ساختمان وکمک بنیاد مسکن،شهرداری، شورای شهر ، شورای بخش و خیران،  با حضور امام جمعه کلاردشت، سلمانشهر، عباس آباد و فرماندار شهرستان ، کلنگ احداث ۶ واحد مسکن مددجویی به زمین زده شد.

 

وی افزود: این ۶واحد مسکن مددجویی در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد و  به شرط تملیک است و نیازمندان با توجه به شرایط ، در این منازل سکونت می یابند.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد:  برای ساخت این ۶ واحد مسکونی چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هزینه پیش بینی شده و با کمک گروه جهادی و ... ساخته می شود.

 

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست در راستای کمک به نیازمندان گفت: کمیته امداد در بخش عمرانی به مددجویان خدمات ارائه می دهد.

کد خبر 1210727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha