تمامی طرح های هفته دولت امسال در راستای محرومیت زدایی است

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه طرح های افتتاحی هفته دولت امسال نسبت به سال قبل که ۵۰۰ پروژه بود، افزایش داشته است، گفت: تمامی طرح های هفته دولت امسال در راستای محرومیت زدایی است.

«محمدرضا حسین نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: تمامی طرح های هفته دولت امسال در راستای محرومیت زدایی و نیازهای ضروری آب استان بوده که 743 پروژه افتتاحی نسبت به سال قبل که 500 پروژه بوده افزایش داشته است.

 

استاندار خراسان شمالی با اشاره به افتتاح تعدادی از طرح ها در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار عنوان کرد: رویکردی که در این دوره انتخاب شد به تمام معاونین و مدیران کل استان اعلام شد طرح های افتتاحی در مراکز شهرستان هدف قرار نگیرد بلکه شهرهای اطراف استان هم مدنظر باشد تا از نزدیک مشکلات بررسی و احصاء شود.

 

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در بجنورد قسمت شمالی شهر که اکثرا در بی آبی بود و قشر ضعیف ساکن بودند 21 کیلومتر شبکه در شیرین دره اجرا و افتتاح شد، در شیروان عملیات اجرایی دیوار ساحلی شهر زیارت آغاز و تجهیز سه حلقه چاه و مخزن 10 هزا مترمکعبی که نیاز به 500 میلیار ریال اعتبار دارد، در اسفراین صفی آباد و در گرمه شهرک شهید محمدزاده کلنگ زنی پست برق صورت گرفت و اینگونه حرکت هایی که بیشتر محرک باشند اجرا خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: نگاه و کارها بیشتر باید در بخش کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت باشد، زیرا گاهی اوقات برخی سنگ های نیاز ساختمانی از استان های دیگر تامین می شود که جای تاسف دارد.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر این موضوعات مزبور در بخش معدن و گردشگری قصد داریم برای دوره های بعد تمرکز بیشتری وجود داشته باشد و هدف گذاری برای جذب 127 هزار میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهور، توسعه پتروشیمی، مازاد بر این و انتقال پساب از بجنورد به پتروشیمی مواردی است که در هدف گذاری امسال و سال آینده وجود خواهد داشت.

کد خبر 1210737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha