شرکت های دانش بنیان به ساخت و تولید کود های شیمیایی نوین ورود پیدا کنند

جمالی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان به ساخت و تولید کود های شیمیایی نوین ورود پیدا کنند، گفت: این کودها با فناوری های نانو در جهت بهبود تغذیه گیاهی و با هدف افزایش بهره وری با کیفی و تامین امنیت غذایی تولید شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام، اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان استان که توان تامین مواد اولیه و دانش ساخت و تولید کود سموم نوین کشاورزی را دارند، با اخذ مجوز از ادارات صنعت، معدن و تجارت و استاندارد می توانند به عرصه تولید کود و سم با شیوه های نوین ورود کنند.

 

«مهدی جمالی» افزود: هشت هلدینگ و شرکت بزرگ کشور در این همایش شرکت کرده اند و نوین ترین کودهای کشاورزی را به کارگزاران و کشاورزان معرفی و عرضه می کنند.

 

وی یادآورشد: این کودها با فناوری های نانو در جهت بهبود تغذیه گیاهی و با هدف افزایش بهره وری با کیفی و تامین امنیت غذایی تولید شده اند که در این همایش ها کودهای جدید به کارگزاران و کشاورزان معرفی می شود.

 

جمالی افزود: آشنایی کارگزاران و توزیع کنندگان کودها با جدیدترین محصولات تولیدی کشور از اهداف عمده این همایش است و اطلاع رسانی های لازم به کشاورزان و کارگزاران انجام شده است.

کد خبر 1210754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha