کید دشمنان برای اخلال در جریان  اربعین به خودشان باز می گردد

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه کید دشمنان برای اخلال در جریان اربعین به خودشان باز می گردد، گفت: دشمنان خیال می کنند با برخی از حرکت ها می توانند مانع رسیدن نور امام حسین(ع) و قیام حضرت به عالم شوند اما این نور خاموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«غلامحسین نوفرستی» امروز (۸ شهریور) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشتم شهریور شهیدان والامقام رجایی و باهنر که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: شهدا رسالت خود را انجام دادند و همه ما بعد از کربلا و دوران دفاع مقدس در این مقطع تاریخ امید داریم توفیق انجام رسالت الهی را داشته باشیم.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با یان اینکه نظام اسلامی بعد از ۲۵۰۰ سال حاکمیت طاغوت با نام اسلام توسط شخصیت ذوب در اسلام یعنی امام خمینی(ره) شکل گرفت، افزود: تئوری نظام اسلامی که سالها در درس خارج امام راحل در حوزه نجف ارائه می شد زمینه تحقق آن در ایران اسلامی فراهم شد.

 

وی ادامه داد: دشمنان تحمل نظام اسلامی را نداشتند و همواره با توطئه های مختلف برای نابودی آن تلاش می کنند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه دشمن با نفوذ در بدنه نظام سعی کردند در اساس انقلاب انحراف ایجاد کنند تا اگر برای نابودی اصل انقلاب نتوانستند کاری انجام دهند حداقل با نفوذ زمینه انحراف در حرکت امام خمینی(ره) ایجاد کنند، تصریح کرد: در بیان بازرگان این مهر نفوذی می بینید که با صراحت می گوید تفاوت ما با امام خمینی(ره) در این است که ما اسلام را برای ایران می خواهیم اما امام ایران را برای اسلام می خواهد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این مهره های نفوذی در اصل اینکه شاه برود با امام راحل همراه شدند اما امام می خواهد با تشکیل حکومت اسلامی زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) را آماده کند، گفت: حکومت اسلامی برای استکبار جهانی و بلوک غرب و شرق قابل تحمل نبود وقتی دیدند در مسئله نفوذ موفق نشدند برای ترور شخصیت های بزرگی همچمون شهید آیت الله بهشتی، رجایی و باهنر... را در دستور کار قرار دادند.

 

وی یادآور شد: سال ۶۰، سال پرماجرا و سخت بود اما در همان موقعیت های سخت و تلخ شما عنایت و وعده خدا را در  اواخر شهریور سال ۶۰ در چندین عملیات فتح المبین، شکست حصر آبادان، بیت المقدس و فتح خرمشهر می‌بینید.

 

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر باعث شد تا توازن نظامی مورد نظر امریکا در منطقه خاورمیانه بر هم بخورد، ادامه داد: بعد از فتح خرمشهر وزیر خارجه امریکا مدعی شد: «آمریکا برای حفظ صلح خاورمیانه، دست به سه ابتکار دیپلماتیک خواهد زد. اگر بخواهیم به یک نظم مسالمت‌آمیز بین‌المللی امیدی داشته باشیم، باید وقایع خاورمیانه را شکل دهیم و اکنون لحظه ورود آمریکا در خاورمیانه است. آمریکا برای پایان دادن به جنگ ایران و عراق، فعال کردن مذاکرات خودمختاری فلسطین، رفع تهدید از آغاز جنگ حد و مرزی لبنان و اسرائیل، اقدام خواهد کرد.»

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اما خداوند قدرت ولایت و حقیقت باطن انسان های مومن که با ولایت همراهی کردند را نشان داد.

 

وی به افتخار همراهی مردم ایران اسلامی با ولایت اشاره کرد و افزود: این نظام الهی قطعا با نشانه های مختلف به نظام جهانی امام عصر(عج) متصل خواهد شد و این وعده الهی قطعی است  و ما باید زمینه سازی کنیم.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به موقعیتی که امروز فراهم شده است، تصریح کرد: جریان اربعین حسینی یک معجزه و فراتر از پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم ایران با همراهی ولایت و نائب امام زمان(عج) این لیاقت را داشتند که زمینه معرفی ایران به عنوان ام القری اسلام فراهم کردند و انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه و دنیا صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه پیروان مکتب اهل بیت(ع) مسیر پیامبر خود را شناختند، گفت: امروز در دنیای اطلاعات و ارتباطات، حقایق عالم ارائه می شود و همه می توانند به حقیقت برسند و جریان اربعین و شخصیت هایی که به حقیقیت اسلام و مسیر اهل بیت(ع) روی می آورند حجت را بر ما تمام می کند.

 

حجت الاسلام نوفرستی به نآرامی های اخیر عراق در آستانه اربعین اشاره و تصریح کرد: دشمن برای اخلال در جریان اربعین کار می کنید و خیال می کنند با برخی از حرکت ها می توانند مانع رسیدن نور امام حسین(ع) و قیام حضرت به عالم شوند اما قطعا کید دشمن به خودش بازمی گردد چون این نور خاموش شدنی نیست.

 

 

کد خبر 1210780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha