مردم امروز بدون لکنت زبان درخواست خود را  از رئیس جمهور  بیان می کنند

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: مردم امروز بدون لکنت زبان درخواست خود را از رئیس جمهور بیان می کنند و مردم از این دولت صحنه هایی را می ببیند که در سالهای اخیر کمتر دیده بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، علی قشقایی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران در مراسم گرامی داشت شهدای شهریور ماه که شب گذشته در محوطه مسجد جامع شهر ورامین برگزار شد، گفت: اثر گذاری دولت اسطوره ای شهیدان  رجایی و باهنر چنان بود که هنوز نوشته ها و سخنان این بزرگواران می تواند چراغ راه و تعیین کننده مسیر برای هر دولتی گردد، و به سبب عمل به  این دستورات و رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب امروز پس از چهل و سه سال، انقلاب اسلامی در بلندترین جایگاه خود در غرب آسیا ایستاده است.


قشقایی هدف گذاری دولت فعلی را برگردان کشور را به ریل توسعه و پیشرفت دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور و دولت در میان مردم هستند و بسیاری از مشکلات عمیق و ریشه ای را حل کرده اند.


مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران بیان داشت: مردم از این دولت صحنه هایی را می ببیند که در سالهای اخیر کمتر دیده بودند و این دولت مردم را به این باور رسانده اند که برای کارهای بزرگ برای حل مشکلات و مقابله با دشمن به خود مردم احتیاج هست.


وی افزود: در دولت فعلی مناصب مختلف پاک دست ترین افراد به کار گمارده شده است و جوانان ده شصت و هفتاد مقدمه ای برای آوردن مردم به میدان شده اند، هدف گذاری آینده دولت به صحنه آوردن مردم برای جریان افاده و استفاده است و بنا بر این موضوع است که مردم همه چیز را از خودشان بدانند و مانند جنگ تحمیلی همه چیز را خودشان اداره کنند.


این مقام مسئول بیان داشت: از جلوه های مهم این دولت که خلق شد، صحنه های سیل اخیر در استان تهران بود که همراهی جریان حاکمیت با خود مردم در حل مشکلات به عینه دیده می شد و تمام حاکمیت در یک روستا جمع شدند و تمام قامت جلوه خدمت مردم به صحنه در آمد.


قشقایی بیان داشت: صحنه اربعین حسینی جلوه حضور مردم در کنار حاکمیت است و این صحنه باید در همه رویدادها و جریانات تداعی و جاری و ساری شود.


وی رئیس جمهور را مردمی و از بدنه خود مردم دانست و عنوان کرد: مردم امروز بدون لکنت زبان از رئیس جمهور درخواست خود را بیان می کنند و دولتمردان افتخار می کنند که خاک پای مردم هستند، رسانه های ضد انقلاب به دنبال سنگ زدن به قطار پرشتاب اوج گرفته این نظام هستند و پس از جراحی اقتصادی که امسال شکل گرفت اینها آرزو داشتند که مردم مانند گذشته دست به تحرکاتی بزنند اما با دیدن سیر حرکت رئیس جمهور در خدمت رسانی و صداقت  خود مردم جواب خواب های ننگین آنها را دادند.


مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران در پایان گفت:همانطور که انقلاب با حضور مردم شکل گرفت برای اینکه ظهور امام زمان عج رقم بخورد مردم باز هم خودشان به میدان بیایند تا مقدمات ظهور شکل گیرد

کد خبر 1210781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha