۱۸ میلیون سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: طی مردادماه امسال ۱۸ میلیون و ۸۵۸ هزار سهم به ارزش ۱۶۸ میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

«سعید هریوندی» در گفتگو با حبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی مردادماه امسال 18 میلیون و 858 هزار سهم به ارزش 168 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در خصوص مجموع معاملات تالار بورس استان طی سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه مجموع معاملات تالار بورس خراسان جنوبی به یک میلیارد و 170 میلیون ریال رسیده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: از مجموع معاملات 44 درصد مربوط به خرید سهام و 56 درصد آن مربوط به فروش سهام در تالار بورس استان بوده است.

 

هریوندی درخصوص بحث آموزش عنوان داشت: طی پنج ماه نخست امسال یک هزار و 726 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت مجازی و رایگان در تالار بورس استان خراسان جنوبی برگزار شده است و تا پایان تیرماه امسال 11 هزار و 273 نفر در سامانه سجام ثبت کردند.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در پایان گفت: توصیه می شود سرمایه گذاران قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن (با سطوح متفاوت ریسک) کسب کنند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1210811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha