خداقوت مدیرکل محیط زیست به خبرنگاران شبستان

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی ضمن بازدید از خبرگزاری شبستان خواستار پیوست رسانه‌ای در اقدامات محیط زیست شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «اسدالله حاتمی» به همراه «فاطمه دعاگویان» معاون فنی و «فروزش» مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان از خبرگزاری شبستان بازدید کردند.

 

مدیرکل محیط زیست استان در این دیدار ضمن قدردانی از خبرنگاران فعال در حوزه محیط زیست گفت: در استان خراسان جنوبی پتانسیل ها و ظرفیت‌ها و هم مشکلات و چالش‌های محیط زیستی متعددی وجود دارد، لذا خبرنگاران می توانند کمک کننده باشند.

 

حاتمی با بیان اینکه نیاز هست تا آگاهی رسانی، فرهنگ سازی و شفاف سازی در خصوص اقداماتی که توسط حفاظت محیط زیست در سطح استان انجام شده از طریق رسانه ها مدنظر باشد، افزود: برای انجام هر برنامه، طرح و یا پروژه‌ای باید پیوست رسانه ای آن هم مد نظر باشد تا عموم مردم از نتایج و آثار آنها مطلع شوند.

 

وی حوزه فعالیت حفاظت محیط زیست را وسیع و گسترده عنوان کرد و گفت: یک دستگاه و یا نهاد به تنهایی قادر به انجام آن نیست بنابراین می‌طلبد تا علاوه بر همه دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران که سفیران آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و فرهنگ ساز هستند در این حوزه به کمک محیط زیست آمده تا با یک کار مشارکتی و تعامل دوجانبه، در این راه گام‌های موثری برداریم.

 

در این جلسه «زینب رمضانی»، مسئول خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی گفت: برگزاری تورهای رسانه ای و جشنواره مطبوعاتی در راستای تولید محتوای تخصصی در حوزه محیط زیست می تواند برای آگاهی بخشی و معرفی طرفیت ها و پتانسیل های محیط زیست استان مفید و موثر باشد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1210827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha