دولتمردان مشی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

حجت الاسلام سرایی گفت: کارمندان دولت باید از دفاع مقدس درس بگیرند و با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر، در برابر تلاش دشمنان برای ناامیدی مردم بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت و روز کارمند با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امام جمعه مرند و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در محل حسینیه امام خمینی (ره) مرند برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی» و «باهنر» و شهدای دولت اظهار داشت: امروز باید کارمندان و کارکنان دولت از شهید «رجایی» الگو بگیرند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: شهید «رجایی» همواره صراحتا می‌فرمود؛ من مقلد امام هستم و در عمل نیز در تمام کارها از راه امام و ولایت پیروی می‌کرد‌.

وی با اشاره به تلاش‌های خالصانه شهید «رجایی» تاکید کرد: با وجود مشکل‌آفرینی از جانب دشمنان، شهید «رجایی» در مدت کوتاه خدمت خود، با خدمت خالصانه خدمات بسیاری انجام داد.

حجت الاسلام سرایی خطاب به مسئولان با تأکید بر مقابله با مشکلات در راستای ارتقای سطح معیشتی و رفاهی مردم تصریح کرد: به‌قول سردار شهید «قاسم سلیمانی» تمام اراده‌ها تسلیم تعلقات ما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: کارمندان دولت باید از دفاع مقدس درس بگیرند و با الگو قرار دادن شهیدان، در برابر تلاش دشمنان برای ناامیدی مردم بایستند.

کد خبر 1210828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha