کمک بیش از ۱ میلیارد تومانی مردم نوع دوست  چالوس به ایتام و فرزندان محسنین

قمی گفت: گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، حامیان نیک اندیش شهرستان چالوس در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌صورت نقدی و غیر نقدی یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان مساعدت داشتند.

«محمد قمی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،با بیان اینکه در  شهرستان چالوس ۲هزار و۷۸۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:‌یکی از ماموریت های امداد جذب حامی معنوی برای ایتام و فرزندان محسنین با هدف افزایش سرانه معیشتی و تحصیلی این قشر است.

 

رئیس کمیته امداد چالوس با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در یاری و کمک به نیازمندان گفت: از ابتدای  سالجاری  تاکنون، حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌صورت نقدی  غیر نقدی  یک میلیارد و 345 میلیون تومان مساعدت داشتند.

 

وی افزود:  2هزار و 793 حامی نیکوکار هم‌اکنون حمایت مادی و معنوی  105 نفر از ایتام و 417  نفر از فرزندان طرح محسنین  را بر عهده دارند.

 

قمی تصریح کرد: مردم نیکوکار می‌توانند برای رفع مشکلات فرزندان ایتام و محسنین با حضور در واحد اکرام ایتام این نهاد ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی در این طرح ثبت‌نام کنند و متناسب با توان و اعلام آمادگی خود  به فرزندان معنوی خود کمک کنند.

 

کد خبر 1210840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha