مصوبه ۱۸۰ میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی گلستان/ اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع فرهنگی هنری گرگان

زنگانه گفت: در حوزه فرهنگ و ارشاد استان در سفر دولت ۱۸۰ میلیارد تومان مصوبه داشتیم تا مجتمع های فرهنگی هنری را کامل کنیم و پروژه ها متناسب با حجم اعتبارات تخصیصی فعال شده و در دهه فجر تعداد قابل قبولی از این مجتمع ها را تکمیل کنیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» امروز «سه شنبه ٨ شهریور» در نشست خبری از حضور خبرنگاران در قرارگاه خبری شهید همدانی تشکر ویژه کرد و گفت: این اقدام سبب امید آفرینی در جامعه خواهد شد و این جزو واجباتی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند.

 

استاندار گلستان درباره موضوع نظارت بر عملکرد مدیران فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: ما توسعه همه جانبه و متوازن را در دستور کار قرار داده ایم. توسعه اقتصادی در اولویت ماست اما این دلیلی براین‌ نمی‌شود که به سایر ابعاد توسعه و پیشرفت استان توجه نکنیم. 

 

وی افزود: در نظام مسائل به همه این موارد توجه شده است و حوزه های فرهنگ، آموزش، میراث فرهنگی و ... را به صورت ویژه دیدیم.

 

زنگانه خاطرنشان کرد: مجموع پروژه هایی در دست اجرا قرار دارد و مصوباتی که در طول سفر اخذ شده است نشان می دهد در حوزه فرهنگ و ارشاد استان در سفر دولت ۱۸۰ میلیارد تومان مصوبه داشتیم تا مجتمع های فرهنگی هنری را کامل کنیم و پروژه ها متناسب با حجم اعتبارات تخصیصی فعال شده و در دهه فجر تعداد قابل قبولی از این مجتمع ها را تکمیل کنیم. 

 

وی گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای مجتمع فرهنگی هنری گرگان و برخی شهرهای دیگر در دستور کار ماست. به مباحث آموزشی و تحقیقاتی نگاه ویژه داریم و برای تقویت دانشگاه‌های استان برخی پروژه‌های مهم مانند دانشکده‌های علوم سیاسی و علوم پایه مصوبه اخذ کردیم و دنبال عملیاتی کردن آنها هستیم.

 

استاندار گلستان گفت: فرهنگ حوزه بزرگی است از جمله بحث جوانان و ورزش که به سبک زندگی و نشاط و بالندگی جامعه بر می گردد. گلستان ۱۵۰ بازیکن ملی پوش در رشته های متنوع ورزشی دارد. در این بخش هم ۲۱۸ میلیارد تومان مصوبه داریم.

 

 

کد خبر 1210859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha