شهدای دولت به ویژه شهیدان «رجایی» و «باهنر» اخلاص و خدمت را به منصه ظهور رساندند

کریمی گفت: شهدای دولت به ویژه شهیدان «رجایی» و «باهنر» اخلاص و خدمت را به منصه ظهور رساندند و این ۲ شهید عزیز خدمت رسانی را به خوبی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالعلی کریمی»، امروز (سه شنبه 8 شهریور) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: شهدای دولت به ویژه شهیدان «رجایی» و «باهنر» اخلاص و خدمت را به منصه ظهور رساندند و این 2 شهید عزیز خدمت رسانی را به خوبی به نمایش گذاشتند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری فارس با اشاره به اینکه امیدواریم اوضاع عراق آرام شود، گفت: برخی ها بصیرت را در مواقع حساسی از دست می دهند و در این برهه حساس بعد از سه سال که می خواهد راهپیمایی برگزار شود، کشور عراق را به ناآرام کردند و امیدوارم مسائل حل و فصل شود تا راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت در طول سال ادامه دارد و هفته دولت یک نماد است، افزود: در طول یک سال گذشته، شخص رئیس جمهور در بطن مردم حضور می یابد.

کریمی گفت: در استان فارس در هفته دولت هم استاندار و معاونین در شهرستان ها حضور داشتند، در این هفته در حدود 782 طرح در شهرستان های مختلف به بهره برداری رسید که ارزش آن هفت هزار و 600 میلیارد تومان بود.

کد خبر 1210904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha