۲۶۶ پروژه عمرانی در بجنورد افتتاح و کلنگ زنی شد

فرماندار شهرستان بجنورد گفت: طی یک سال گذشته و در دولت سیزدهم ۲۶۶ پروژه با اعتبار ۶۱۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شده است.

«محمدباقر باقرپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: یکی از مهم ترین اقدامات دولت طی یک سال گذشته، اجرای پروژه ها برای حل مشکل تامین آب آشامیدن در روستاهاست که در این زمینه آبرسانی به هشت روستای منطقه کسبایر با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

 

فرماندار شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد: پروژه رینگ آب شُرب شمالی شهر بجنود با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان در هفته دولت امسال افتتاح شد و شهروندان بجنورد و برخی روستاییان از آن بهره مند شدند.

 

وی افزود: اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال شبکه توزیع در روستاهای شهرستان و حفر دو حلقه چاه آهکی، انجام ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی در منطقه گیفان و اجرای ابنیه فنی (دو پل باکسی) از جمله اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در شهرستان است.

 

باقرپور خاطرنشان کرد: ساخت سه مرکز جامع سلامت و هفت خانه بهداشت، ساخت ۶۳ کلاس درس با زیربنای هزار و ۱۲ مترمربع از جمله اقدامات در این شهرستان است همچنین زیرساخت سایت همراه اول و ایرانسل در ۱۱ روستا از جمله پروژه هایی است که در این شهرستان اجرا شده است.

 

فرماندار بجنورد با اشاره به اقدامات انجام شده در روستاها و طرح هادی در این مناطق گفت: در یک سال گذشته، طرح هادی و آسفالت  ۳۰ روستا به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر اجرا شد و در این زمینه بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال هم ۱۱۷ پروژه با ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و دو پروژه با ۴۸ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شد.

 

وی، شناسایی ۲۲۴ مورد نارضایتی اجتماعی در بحث فرهنگی و برنامه ریزی جهت رفع آن، ابلاغ طرح جوانی جمعیت و تشکیل پنج جلسه تخصصی در حوزه شهرستان و ابلاغ شرح وظایف به ۱۴ دستگاه دولتی را از دیگر اقدمات مهم در این زمینه برشمرد.

 

 

کد خبر 1210910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha