ترمیم اعتماد مردم با اجرای مصوبات سفر رییس جمهور

حجت الاسلام کرامتی خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به استان اصفهان و سفر استاندار به گلپایگان شد و گفت: اجرای این مصوبات سبب اعتماد آسیب دیده مردم و ایجاد امید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمد تقی کرامتی در جلسه شورای اداری شهرستان گلپايگان با تشریح انکار اسلام توسط یزید و پاسخ حضرت زینب (س)، گفت: امام حسین(ع) برای اساس اسلام که اصل توحید، نبوت و معاد و ولایت و امامت بود، قیام کرد و حضرت زینب (س) دلیل انکار اسلام و برپا شدن حادثه کربلا و اسارت اهل بیت (ع) توسط یزید را با خواندن آیه ای، نتیجه گناهان وی برشمرد.
 

امام جمعه گلپايگان با بیان اینکه امروز نیز کسانی به امام و شهدا و مدافعان حرم را مسخره می کنند که زمانی در این کشور مسئولیت داشتند، نتیجه اعمال خود آنها برشمرد و با تسلیت ارتحال آیت الله ناصری ادامه داد: ارتحال آیت الله ناصری ضایعه ای برای نظام اسلامی محسوب می شود اما تشیع باشکوه عالم دینی، در زمانی که علیه نظام، روحانیت و مرجعیت تبلیغ می شود، نشان می دهد که دین و مکتب اهل بیت (ع) در قلب مردم نفوذ کرده است.

وی با تاکید براینکه مردم روحانیتی را باور دارند که پشت ولایت، بلندگوی نظام است ، یاد آوری کرد: نمونه های تشیع باشکوه و حضور مردم را در تشییع پیکرهای آیت الله بهجت، آیت الله علی ولطف الله صافی گلپایگانی، امام خمینی (ره)، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، شهید حججی و غیره وجود دارد.

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری تحلیل های فراوانی که از موج سواری برخی بر اعتراضات مردمی در ۲۷ اردیبهشت گلپايگان شد، بیان کرد: ‌تبلیغات فراوانی شد که بگویند در شهر مرجعیت و فقاهت، ضد نظام شعار داده شده است اما درباره اصالت این افراد سخنی نگفتند و در برابر عظمت تشییع آیت الله ناصری سکوت کردند.


امام جمعه گلپايگان با یاد آوری اینکه سفر مسئولان به استان ها و شهرستان ها با هدف رفع مشکلات و برداشتن موانع است تبیین کرد: اجرایی شدن مصوبات سفر، سبب دلگرمی مردمی که اعتمادآنها آسیب دیده است و اعتماد در کلام رهبر و رئیس جمهور بزرگترین موتور محرکه نظام اسلامی است.

وی به حضور وزیر اقتصاد در شهرستان گلپایگان و بازدید وی از مصلی نمازجمعه و دادن دستور ویژه برای حل مشکلات آن، خواستار پیگری این دستور ویژه شد و افزود: تمرکززدایی به صورت جدی پیگیری شود زیرا در مواردی مانند درخواست آتش نشانی و اورژانس و غیره جان مردم به خطر می افتد.

در ادامه سید عباس میرکریمی از برگزاری رزمایش خود حفاظتی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: رزمایش خود حفاظتی سال گذشته سه بار انجام شد و دارای اشکالات متعددی بود و رئیس اداره ، مسئولیت امنیت آن اداره را نیز بر عهده دارد و بودجه ای برای رفع اشکالات امنیتی اداره ها قرار داده شود.

در ادامه محمدرضا عسگریان با تشریح فعالیت یکساله ادارات دولتی در شهرستان گلپايگان گفت: گلپایگان نیازمند نگاه ویژه استان است و فاصله از مرکز استان مردم را رنج می دهد لذا نیاز دارد که اختیارات اداره های شهرستانی افزایش یابد.

کد خبر 1210911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha