کارگاه فیلمبرداری «عبور از پله اول» در بیرجند برگزار شد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: کارگاه فیلمبرداری «عبور از پله اول» با هدف ارتقای سطح دانش و استعدادیابی در زمینه فیلمبرداری آثار انقلابی در مرکز خراسان جنوبی با حضور ۲۸ نفر از علاقمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «سعید فوداجی» امروز (8 شهریور) در جمع رسانه های گروهی عنوان داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه های مختلف هنری از رسالت های حوزه هنری است.

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه کارگاه فیلمبرداری «عبور از پله اول» در استان برگزار شد، افزود: در این کارگاه  28 نفر علاقمند به این رشته هنری حضور داشتند و شاهد حضور بچه های مسجد در این کارگاه بودیم.

 

وی در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه فیلمبرداری بیان کرد: کارگاه فیلمبرداری «عبور از پله اول» با هدف ارتقای سطح دانش و استعدادیابی در زمینه فیلمبرداری آثار انقلابی در مرکز استان خراسان جنوبی برگزار شد.

 

فوداجی ادامه داد: در این کارگاه فیلمبرداری توسط «احسان عمیدیان» به مطالبی در خصوص اصول اولیه فیلمبرداری، ترکیب بندی، کادربندی، نورپردازی و رنگ و غیره پرداخته شد و این مطالب مورد توجه و رضایت همه شرکت کنندگان قرار گرفته بود.

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی عنوان داشت: با برگزاری این کارگاه به دنبال این بودیم تا علاقمندان با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی و با حضور در این اجتماع بزرگ جهانی را بهتر از گذشته به تصویر بکشانند.

 

وی در پایان گفت: این کارگاه مقدمه ای برای شروع کارگاه های تخصصی در استان بود تا شرکت کنندگان و علاقمندان به سمت حرفه ای شدن حرکت کنند و در تلاش هستیم تا این کارگاه ها را توسعه و ادامه دهیم.

کد خبر 1210912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha