شهدا جان را فدا کردند که این اقتدار وجود دارد

سردار رودکی با اشاره به اینکه شهدا جان را فدا کردند که این اقتدار وجود دارد، گفت: با همه این مشکلات موجود ایران امن ترین کشور جهان است و اتفاقات اخیر عراق بی ربط با حضور مردم ایران نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محمدنبی رودکی»، امروز (سه شنبه 8 شهریور) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر افراد متعهد و خدمت گزار بوده اند.

یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهید رجایی، دست فروشی می کرد و تا زمانی که رئیس جمهور شد، هیچ تغییری نکرد، افزود: آخرین موضوع که انسان از دلش بیرون می رود، حب مقام است.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم همه بتوانیم راه شهدا، را ادامه دهیم، گفت: اتفاق اخیر قلب همه را به درد آورد و همسر و دختر شهید وارد پاساژ شده اند و 2 خانم کشف حجاب کرده را می بینند و تذکر لسانی می دهند.

سردار رودکی با اشاره به اینکه شهدا جان را فدا کردند که این اقتدار وجود دارد، اضافه کرد: با همه این مشکلات موجود ایران امن ترین کشور جهان است و اتفاقات اخیر عراق بی ربط با حضور مردم ایران نیست.

وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای امر به معروف و نهی از منکر سه مرتبه در نظر گرفته شده است که ابتدا قلبی است و مرتبه دوم تذکر لسانی است و مرتبه سوم اعمال قدرت قانونی است، تاکید کرد: همه دستگاه ها و ادارات باید همواره موضوع فریضتین را بگویند.

سردار رودکی با یادآوری این مطلب که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چند سال پیش فرمودند: «ما خرمشهر ها در پیش داریم»، اضافه کرد: مردم آزاده جهان به راه مقاومت تاسی پیدا کرده اند.

کد خبر 1210919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha