مدیران و مسئولان از معنویت زندگی شهیدان رجایی و باهنر درس بگیرند

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در ریاست تاثیر كرده بودند، تأکید کرد: گاهی ممکن است مدیری شیفته پست و مقام شده و این مسئولیت را به عنوان یک فرصت قلمداد کند اما همه ما باید از معنویت زندگی شهیدان رجایی و باهنر درس بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی امروز (هشتم شهریورماه) در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد انقلاب بجنورد، اظهارکرد: دشمن با یک خیال واهی فکر می کرد با ترور شخصیت های تأثیرگذار انقلاب، می تواند حرکت چرخ انقلاب را کُند و یا از مسیر خارج کند.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن از همان روزهای نخست انقلاب دسیسه های بی‌شماری از جمله ترور شخصیت های انقلابی، جنگ هشت ساله و تحریم و ... به راه انداخت، توطئه های امروز را هم ترور دانشمندان هسته ای، سعی در القای بی نتیجه بودن جریان آزادسازی یارانه ها و ... اعلام کرد که نتیجه همه آنها هم با شکست مواجه شده است.

 

وی با اشاره به شخصیت شهیدان رجایی و باهنر و اشاره به سخن امام خمینی(ره) در خصوص این دو که فرمودند: «این‌طور نبود كه ریاست در آن‌ها تاثیر كرده باشد، آن‌ها در ریاست تاثیر كرده بودند؛ آن‌ها ریاست را آورده بودند زیر چنگ خودشان، ریاست آن‌ها را نبرده بود تحت لوای خودش، و این یك درسی است كه انسان باید از این‌ها یاد بگیرند» بر الگوپذیری مسئولان از این دو بزرگمرد تاریخ تأکید کرد.

 

استاندار خراسان شمالی با توصیه به مدیران و مسئولان که گاهی ممکن است شیفته پست و مقام شده و این مسئولیت را به عنوان یک فرصت قلمداد کنند، تأکید کرد: همه ما باید از معنویت زندگی شهیدان رجایی و باهنر درس بگیریم.

 

حسین نژاد در ادامه به برخی از دستاوردهای دولت سیزدهم از جمله تشکیل مستمر جلسات ستاد ملی کرونا و به موازات آن پیگیری استخدامی ها در وزارت بهداشت و نسخه نویسی الکترونیکی را اعلام کرد و افزود: بازگشایی مدارس به صورت حضوری از دیگر دستاوردهای مهم دولت به شمار می رود.

 

وی حذف ارز ترجیحی، کنترل تورم، جلوگیری از چاپ پول، پرداخت 50 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل و تعامل و انعقاد قرارداد با کشورهای همسایه را به دیگر دستاوردهای دولت افزود.

 

استاندار خراسان شمالی همچنین به برکات سفر رئیس جمهوری به استان (دوم تیرماه 1401) اشاره کرد و با بیان اینکه در این سفر 12.7 هزار میلیاردتومان پروژه تعریف شد، گفت: توسعه پتروشیمی، انتقال پساب از بجنورد به پتروشیمی و حل مشکلات حوزه آب و کشاورزی از مواردی است که در هدف گذاری امسال و سال آینده وجود خواهد داشت.

 

در این مراسم از خانواده شهیدان «حمیدرضا ثروتی» و «محمد کلاته» تجلیل شد.

 

 

 

 

کد خبر 1210932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha