آیت الله ناصری عالمی بی ادعا و ساده زیست بود

حجت الاسلام والمسلمین ایلکا با بیان اینکه آیت الله ناصری عالمی ساده زیست بود، گفت: مردم اثبات کردند که همچنان به علما و روحانیت علاقه مند هستند و حضور پرشور و با معرفتی در مراسم تشییع پیکر آیت الله ناصری روحانی جلیل القدر داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین «روح الله ایلکا» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به ویژگی ها و سجایای علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله ناصری گفت: در روزهای اخیر آیت الله دولت آبادی را از دست دادیم که ضایعه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. همچنین آیت الله سعادت مصطفوی از فیلسوفان و عارفان بزرگ نیز در این ایام دعوت حق را لبیک گفتند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به مراسم تشییع آیت الله ناصری افزود: مردم اثبات کردند که همچنان به علما و روحانیت علاقه مند هستند و حضور پرشور و با معرفتی در مراسم تشییع پیکر آیت الله ناصری روحانی جلیل القدر داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: آیت الله ناصری سال های متمادی در اصفهان و تهران حضور داشت و به رغم کهولت سن در مجالس و محافل برای تبلیغ دین حضور می یافت.

 

حجت الاسلام و المسلمین ایلکا ادامه داد: ایشان عالمی بی ادعا بود که ساده زیستی را سبک زندگی خود قرار داده بود، انسانی وارسته و زاهد بود و بسیار اندک غذا می خورد.

 

وی افزود: آیت الله ناصری از شاگردان آیت الله سید جمال الدین گلپایگانی، آیت الله کشمیری و آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی بود و زمانی که در حوزه علمیه قم برای کسب علم و فیوضات دینی حضور داشت، محضر علمای دینی آن زمان را نیز درک کرده بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین ایلکا با قدردانی از حضور با شکوه مردم اصفهان در مراسم تشییع آیت الله ناصری گفت: مردم خوب اصفهان نشان دادند که همچنان روحانیت، عالم دین و فقیه و مجتهد در میان مردم احترام ویژه دارد و به رغم تمام تبلیغات سوء دشمن جمع کثیری از مردم با ادب و معرفت و تعهد در مراسم تشییع پیکر این عالم شرکت کردند.

 

وی تاکید کرد: تمام تبلیغی که رسانه های استکباری دنیا نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی که برخواسته از خون شهدا و یادگار امام راحل و ثمره سیاست های رهبر معظم انقلاب است، نقش بر آب است.

 

 

کد خبر 1210945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha