برگزاری ۸ هزار میز جهادی خدمت در کشور

کفیل گفت: به لطف خداوند متعال و همت مسئولان در سه ماه اول سال ۸ هزار میز جهادی خدمت برگزار شد و مدیران مختلف برای پاسخگویی به مردم و حل مشکل مردم اقدام کرده و این امر برکات بسیار زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فضل اله کفیل» در مراسم آغاز رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان که امروز (سه شنبه ۸ شهریور) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: شهید رجایی تابلویی از خدمتگذاری صادقانه را برای همیشه در تاریخ این کشور به یادگار گذاشت و مرحوم ابوترابی سید آزادگان تابلوی اخلاق، مقاومت و پرورش انسان ها را به یادگار گذاشت و چهره این شخصیت مانا امروز می درخشد.

 

رئيس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور ادامه داد: شهید بابایی الگو و اسوه ای برای همه جوانان، کارمندان و نظامیان است که فروتنی، اخلاق و انسانیت را پیش چشم همه ما گشود و شهید لشگری مقاومت، ایستادگی و صبر را برای جوانان ماندگار کرد.

 

وی عنوان کرد: بسیج ادارات در صحنه دفاع مقدس شکل گرفت و امروز منشا خدمات گسترده ای است؛ ۱۰ درصد شهدای استان قزوین مربوط به بسیج ادارات است و این نمونه ای از نقش موثر کارمندان در دفاع مقدس است.

 

کفیل اعلام کرد: بسیج ادارات در ۶۸۰ حوزه مقاومت و ۹ هزار و ۱۰۰ پایگاه مقاومت مشغول خدمت رسانی است و مشغول جذب کارمندان عزیز است برای پرورش و ارتقا کارمندان در تراز انقلاب اسلامی تا به معنای واقعی میز اداره را میز خدمت کنند و در مسیر تسهیل و حل مشکل مردم فعالیت کنند.

 

وی توضیح داد: میز خدمت جهادی تبلوری از خدمتگذاری است، اینکه ادارات و مدیر و مسئول در نقطه محروم حضور می یابد و به نیاز مردم پاسخ می دهد و چهره به چهره با مردم دیدار کرده و جایگاه خدمتگذاری را به معنای واقعی معرفی می کند نشان می دهد مردم ولی نعمت هستند و این باید تسری یابد.

 

رئيس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: به لطف خداوند متعال و همت مسئولان در سه ماه اول سال ۸ هزار میز جهادی خدمت برگزار شد و مدیران مختلف برای پاسخگویی به مردم و حل مشکل مردم اقدام کرده و این امر برکات بسیار زیادی داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز این جلسه که به نام شهدا برگزار شده و یکی از محورهای اساسی آن اعلام رزمایشی است در سالروز شهادت خدمتگذاری بزرگ در سراسر کشور و ما یک هزار ۳۸۰ گروه جهادی در سطح کشور داریم که امروز عملیات شان را با فرمان و دستور رئيس سازمان بسیج آغاز می کنند.

 

کد خبر 1210948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha