خانواده های شهدا و جانبازان مظهر صبر و مقاومت هستند

نخعی با بیان اینکه خانواده های شهدا و جانبازان مظهر صبر، مقاومت و عزت هستند، گفت: امروز شهدا نیاز به پیرو دارند و باید هر کسی به سهم خودش در این مسیر انجام وظیفه کند و با توجه به مشکلات موجود به پیروی از شهدا بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسین رضا نخعی» امروز (8 شهریور) در دیدار با خانواده جانباز علیرضا بهاری نژاد به مناسبت هفته دولت و در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم اظهار داشت: این طرح یک کار خوب و بسیار ارزشمندی است.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: این دیدارهای عاطفی به منظور طلب آمرزش و تجلیل از کسانی که برای انقلاب اسلامی زحمت کشیدند برگزار می شود و فرصت خوبی برای گرفتن درس صبر و مقاومت از این بزرگواران است.

 

وی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و جانبازان صبور و مقاوم هستند، افزود: عزتی که در بین این خانواده ها وجود دارد می تواند درس بزرگی به دیگران باشد و شهدای گرانقدر به خصوص شهدای هفته دولت بدون ادعا به خدمتی خالصانه پرداختند.

 

نخعی در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم خادمان خوبی با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر برای مردم باشیم و خانواده های شهدا و جانبازان به ما انرژی می دهند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شهدا نیاز به پیرو دارند، عنوان کرد: باید هر کسی به سهم خودش در این مسیر انجام وظیفه کند و با توجه به مشکلات موجود به پیروی از شهدا بپردازد و امیدواریم بتوانیم سبب حل مشکلات در جامعه شویم.

 

کد خبر 1210952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha