۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر هئیت دولت برای طرح آب رسانی مصوب شد

معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر هئیت دولت به استان برای طرح آب رسانی مصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «مهدی رشیدی» ظهر روز سه شنبه (هشتم شهریورماه) در جلسه شورای ادرای شیروان با محوریت تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی با اشاره به 30 هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب پروژه های آب رسانی در سفر هئیت دولت به استان اظهارکرد: خشکسالی سال 1401-1400 این استان در 50 سال گذشته بی سابقه بود که برای نخستین بار سدهای استان به مرز صفر رسید که صرفه جویی در مصرف آب و تامین زیرساخت های آن کمک بزرگی خواهد کرد.

 

معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به خشکسالی های چند سال اخیر استان خاطرنشان کرد: از محل این سفر 20 هزار میلیارد ریال برای کشاورزی، آبیاری نوین، احداث قنوات و سایر طرح ها که می تواند منافع استان را تامین کند در نظر گرفته شد، سال گذشته با اجرای هزار هکتار آبیاری نوین و 8.5 کیلومتر بهسازی و احداث قنوات 27 میلیون مترمکعب آب کشاورزی را کم تر کرده است و صرفه جویی شد.

 

فرماندار شیروان هم گفت: هفته دولت امسال 98 طرح با هزار و 770 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و 9 طرح با هشت هزار و 200 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

 

«دولت اسماعیل زاده» با اشاره به کلنگ زنی های صورت گرفته طرح های شیروان و بازتاب در فضای مجازی اظهارکرد: طرح ها را به خوبی پیش خواهیم برد زیرا که تاثیرات خوبی در شهرستان دارد و عملیات اجرایی آب سرانی که یکی از مصوبات سفر دولت بود، به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 1210955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha