«امنیت» حاصل خون شهدای دفاع مقدس/ قدر زحمات شهدا را بدانیم

حجت الاسلام سبزه کار گفت: شهدا با خدا معامله کردند و نمی توانیم حق آنان را ادا کنیم و امروز با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و به برکت خون شهدا در یک امنیت و آرامش با ثباتی قرار داریم و باید تلاش کنیم تا راه شهدای بزرگوار را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» امروز (8 شهریور) در دیدار با خانواده جانباز «علیرضا بهاری نژاد» به مناسبت هفته دولت و در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم اظهار داشت: دولت سیزدهم امروز امید را به جامعه تزریق کرده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنکی هنری مساجد خراسان جنوبی در خصوص طرح سه شنبه های تکریم گفت: حدود دو سال است که این طرح در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به منظور تجلیل و دیدار با خانواده های شهدا، جانباران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار می شود تا راه را گم نکنیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: هدف این است تا قطعه ای از وصیت نامه شهدا را برای نسلی که دفاع مقدس را ندیده اند و در زرق و برق دنیا گم شده اند یادآوری کنیم و خود را قدردان زحمت های شهدا بدانیم.

 

حجت الاسلام سبزه کار با تاکید بر اینکه امنیت را مدیون خون شهدای بزرگوار هستیم، گفت: شهدا با خدا معامله کردند و نمی توانیم حق آنان را ادا کنیم و امروز با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و به برکت خون شهدا در یک امنیت و آرامش باثباتی قرار داریم.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنکی هنری مساجد خراسان جنوبی در پایان بیان داشت: امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و پرچم آنان را به دست بگیریم و به دست حضرت ولیعصر(عج) برسانیم.

کد خبر 1210972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha