قدردان زحمات استاندار البرز هستیم/ پیرمرد روستایی که اولین مشعل گاز را روشن کرد

هفته دولت فرصت تجلی و ظهور نتایج زحمات و پیگیری های مسئولان دولتی است، حال می خواهد آن زمان باشد که استاندار البرز از پیرمرد روستایی دلواپس می خواهد که خودش مشعل گاز روستا را روشن نماید تا بارقه امید و احترام میان مردم و دولت را یادآور شود.

خبرگزاری شبستان - البرز: ششمین روز هفته دولت به افتتاح پروژه های طالقان اختصاص یافت، شهرستان طالقان و مردم خونگرم و دیندار آن که یکی از دغدغه های اصلی آنان، نبود گاز در بعضی روستاها و بحث آسفالت و مسیر جاده های صعب العبور آن است. 

 

گازرسانی روستاها سرفصل افتتاح پروژه ها بود و مشعل گاز نمادینی که در میان جایگاه سخنرانی مسئولان ارشد استانی، خودنمایی می کرد و پیرمرد دلواپسی که مضطرب نشسته بود و منتظر زمانی برای صحبت بود.

 

 

« علی حدادی» نماینده مردم شهرستان طالقان نطق سخنرانی خود را با اظهار امیدواری از طرح ها و پروژه هایی که از سرانه تخصیصی سفر ریاست جمهوری به البرز به سرانجام می رسد به پایان رساند. 

 

نوبت به استاندار البرز رسید، « مجتبی عبداللهی» نیز با تبریک هفته دولت و اهمیت مطالبات مردم همچنین برشمردن آمار و ارقام مرتبط با افتتاح پروژه ها سخنان خود را به پایان رساند. 

 

 

پیرمرد که مطمئن شد سخنان استاندار و دیگر مسئولان به سرانجام رسیده است، برخاست و خطاب به استاندار گفت: « دو سه ماه آینده که سوز و سرمای طالقان آغاز می شود، پروژه گاز شما تنها به یک مشعل آن هم به عنوان افتتاح ختم خواهد شد و دیگر نفت سهمیه این روستا هم قطع می شود و مردم می مانند در سوز سرما». 

 

عبداللهی با شنیدن کامل این سخنان جلو آمد. دست برشانه پیرمرد گذاشت و گفت: « ما شما رو تنها نمی گذاریم، الان هم این اقدامات برای راحتی و رفاه شماست، حالا هم بهتره خودت به نماینده اهالی روستا، مشعل گاز روستا رو روشن کنی».

 

 

برق خوشحالی در چشمان پیرمرد روستایی طالقان می درخشید، فاصله ای میان مسئول و مردم احساس نمی شد. جریان محبت و شکوه ایثار در فضا جریان پیدا کرده بود. پیرمرد با چشمانی که آکنده از اشک شوق شده بود مشعل را به دست گرفت و آن را روشن کرد.

 

اصحاب رسانه استان البرز نیز تصویر دیگری را از استاندار تجربه کردند. مجتبی عبداللهی به رسم ادب و قدردانی پای ماشینی آمد که خبرنگاران در آن نشسته بودند و از زحمات آنان برای پوشش خبر قدردانی کرد. 

 

جلوه های هر چند کوچک مهربانی و محبت میان مسئولان با مردم یاد و خاطره شهید رجایی و شهید باهنر که رسولان راستین الگوبرداری از مکتب اسلام بودند را زنده می کند و تبلوری می شود از شور و شعور. 

 

 

کد خبر 1210975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha