به هیچ عنوان اجازه افزایش کرایه برای بازگشت زوار داده نمی‌شود

کرمی، از نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی که به زوار ارائه خدمات دارند، خبر داد و گفت: به هیچ عنوان اجازه افزایش کرایه حتی در صورت ازدحام زوار داده نمی‌شود.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره  موج بازگشت زوار از مرز خسروی، گفت:مرز رسمی و بین المللی خسروی در شهرستان مرزی از نظر سیستم های سرمایشی، گرمایشی و سالن ها امکانات مناسبی برای حضور زائران دارد.

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه،افزود :توجه به زیرساخت ها بسیار خوبی که مرز رسمی خسروی دارد و امکانات بسیار خوب امید است که بخش زیادی از زائران از این مرز برای عزیمت استفاده کنند

 

وی خاطر نشان کرد: به خودروهای سواری در پایانه مرزی خسروی آماده هستند تا زواری که از مرز خسروی وارد کشور می شوند را به مقاصد مورد نظر ببرند و در صورتی که حجم بازگشت زوار زیاد باشد و خودروهای سواری جوابگو نباشد، در کوتاهترین زمان اتوبوس‌های بین شهری را به پایانه خسروی اعزام می‌کنیم.

 

کرمی تصریح کرد امکان ورود مسافربرهای شخصی نیز به محوطه پایانه وجود ندارد و از همین رو مشکلی در این بخش نخواهیم داشت و از روز گذشته(دوشنبه) مرزهای چهارگانه کشورمان جهت تردد زوار کشورمان به عراق بسته شد.

کد خبر 1210976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha