شهید رجایی و باهنر الگوی عملی و رفتاری همه دولتمردان هستند

حجت الاسلام حیات الغیب، شهید رجایی و باهنر را الگوی عملی و رفتاری همه دولتمردان خواند و گفت: در عرصه خدمت به مردم باید این شهدا را الگو قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدلطف الله حیات الغیب»، امروز(8شهریور)، در برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر که در حوزه لمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، ب گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهارداشت: شهید رجایی و باهنر الگوی عملی و رفتاری همه دولتمردان هستند.

 

وی افزود: باید اخلاص، ساده زیستی، تقوا، خدمت بی منت، انقلابی بودن، مردمی بودن، تلاش جهادی و امیدآفرینی در جامعه که از ویژگی های بارز شهدای دولت هستند، الگوی همه ما قرار گیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری در جامعه اشاره کرد و گفت: این مشکلات در سایه وحدت و همدلی مسئولان برطرف خواهد شد.

 

وی از مردم به عنوان ولی نعمت و سرمایه های انقلاب یاد کرد و اظهارداشت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلت آنان باید اولویت کار همه مسئولان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با تأکید بر ضرورت تقویت روحیه مطالبه گری برای رفع مشکلات، گفت: دراین راستا اساتید حوزه و دانشگاه و اصحاب رسانه، اهل قلم و بیان باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 

وی در ادامه به آشوب اخیر ایجاد شده در عراق و بسته شدن مرزها اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره علیه اسلام در حال ایجاد توطئه و فتنه هستند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب حرکت دشمن برای عدم برگزاری مراسم پیاده روی اربعین را نشان از دشمنی با اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: در برابر فنته های دشمن باید آگاه بود.

 

 

کد خبر 1210978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha