افزایش حمایت مسئولان استانی از اداره کل انتقال خون یزد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران خواستار حمایت مسئولان استان از انتقال خون شد و تصریح کرد: استاندار و مسئولان کمک کنند تا این نگین درخشان در کشور همچنان بدرخشد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، بشیرحاجی بیگی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل انتقال خون یزد ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای دولت،شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم از کلیه پرسنل خدوم انتقال خون یزد، معاونت درمان دانشگاه و اعضای شورای شهر به عنوان یار و یاور انتقال خون قدردانی و تشکر کرد.

وی ضمن تشکر از اهداکنندگان خون تصریح کرد: مااگر هستیم به واسطه حضور اهداکنندگان خون هست.

دکتر حاجی بیگی با اشاره به فعالیت شبانه روزی سازمان انتقال خون گفت: در سال ۱۴۰۰ شاهد رشد ۱۲ و نیم درصدی در انتقال خون یزد بودیم، این در حالی است که یزد رتبه چهارم کشوری از بین ۳۱  اداره کل در کشور را داراست.

وی با اشاره به رشد اهدای خون مستمر به عنوان شاخص ارتقا در یزد تصریح کرد: درعرصه پدافند غیرعامل کشور تنها سازمان انتقال خون به عنوان سازمان حیاتی است.

حاج بیگی با تاکید بر رشد ۸برابری اهدای خون در کشور گفت: فرهنگ اهدای خون از جنگ تحمیلی در کشور نهادینه شد، از طرف دیگر سازمان انتقال خون ایران جز ۵کشور برتر دنیا معرفی شده است.

وی توضیح داد: سازمان انتقال خون سازمان مقدسی است چراکه مردم عصاره وجودشان را اهدامی کنند و سپس خروجی آن در بیمارستانها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران خاطرنشان کرد:  اهدای خون یک تصمیم آگاهانه است و اهداکنندگان نجات جان بیماران را حس می کنند.

وی خواستار حمایت مسئولان استان از انتقال خون و تصریح کرد: استاندار و مسئولان کمک کنند تا این نگین درخشان در کشور همچنان بدرخشد.

 

کد خبر 1210981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha