مراسم تکریم و معارفه مدیرکل انتقال خون یزد برگزارشد

همزمان با هفته دولت مراسم تکریم و معارفه مدیرکل انتقال خون یزد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در سالن همایش های باقرالعلوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با هفته دولت مراسم تکریم و معارفه مدیرکل انتقال خون یزد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در سالن همایش های باقرالعلوم برگزار شد.

علی اکبر عزیزی؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفته دولت و  گرامیداشت مدافعان حرم و سلامت اظهار داشت: از انجایی که نجات جان یک انسان نجات جان همه انسانهاست، لذا اهدای خون نشانه حیات و زندگی است و نقش سازمان انتقال خون در استانها جایگاه عظیم و بلندمرتبه ای دارد.

وی بااشاره به اهدای زندگی و از خودگدشتگی و گرامیداشت یادشهدای دفاع مقدس و دفاع حرم و دوران ۴۴ساله انقلاب اسلامی و مبارزه با کرونا همه و همه نشان از ایثار مدافعان است. اگر این مساله ایثارها را ادامه دهیم سازمان انتقال خون مشاهده می کنیم که سلسله ایثار و نثار و ادامه آن هیچوقت پایان پذیر نیست‌.

عزیزی بااشاره به مساله ایثارگری در انتقال خون گفت: درسالهای گذشته اقدامات موثر و بسیارخوبی انجام شده است و دکتر نقی تقوایی از بهترین مدیران بسیجی و انقلابی و خلاق استان ۱۰سال خدمت صادقانه انجام داده اند.

 در این مراسم از زحمات دکتر تقوایی مدیرکل سابق انتقال خون یزد، قدردانی شد و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزودن برای دکترسیدمحمدرضا آقایی سرپرست اداره کل انتقال خون یزد شد.

کد خبر 1210985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha