پلیس توانسته شرایط خوبی را برای رضایت عموم مردم و زوار ایجاد کند/ برقراری امنیت کامل در مرز خسروی

جاویدان، گفت: بحث تامین امنیت زائران کربلا و عتبات عالیات یکی از مهمترین موضوعاتی است که خوشبختانه پلیس در این راستا توانسته شرایط خوبی را ایجاد و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کند.

علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره برپایی قرارگاه اربعین انتظامی استان در مرز خسروی : کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زائران عتبات عالیات و خاندان عصمت و طهارت (ع) بوده و افتخار میزبانی و پذیرایی از زوار حضرت امام حسین (ع) را برعهده داشته است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: همکاران ما مشتاقانه و به صورت ۲۴ ساعته نسبت به تامین امنیت زائران اقدام و به این خدمتگذاری هم افتخار می کنند و امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است و مشکل خاصی نداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: مرز خسروی آماده پذیرش زائران اربعین است، و خوشبختانه امروز اهتمام بسیار خوبی در استان کرمانشاه برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین وجود دارد و قطعا زواری که مرز خسروی را انتخاب کنند با آسودگی خاطر می‌توانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

 

 

جاویدان تصریح کرد: کرمانشاه هم میزبان زائرانی است که مرز خسروی را انتخاب می کنند و هم پذیرای زائرانی است که با گذر از کرمانشاه از طریق مرز مهران عازم کربلای معلی خواهند شد که در هر دو صورت برای تامین امنیت این عزیزان آمادگی کامل داریم.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه،گفت: پلیس های تخصصی مانند آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، امنیت اقتصادی، امنیت عمومی، راه و راهور هر کدام متناسب با شرح وظایف خود در مرز مستقر خواهند بود و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
 

 

کد خبر 1211032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha