پروژه فیبر نوری شهر «معزآباد جابری» به مناسبت هفته دولت کلید خورد

سلیمان پور گفت: پروژه فیبر نوری شهر «معزآباد جابری» به مناسبت هفته دولت کلید خورد که موجب ارتقای تامین زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در تمام نقاط استان خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید سلیمان پور»، امروز (سه شنبه 8 شهریور) با اشاره به اجرای به پروژه فیبر نوری شهر «معزآباد جابری» در جمع خبرنگاران گفت: پروژه فیبر نوری شهر «معزآباد جابری» به مناسبت هفته دولت کلید خورد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس افزود: مراسم کلنگ زنی اجرای حفاری پروژه فیبر نوری از مرکز شهرستان خرامه تا شهر «معزآباد جابری» با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس و جمعی از مدیران استانی و شهرستان خرامه، برگزار شد.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه به طول هفت کیلومتر از مرکز شهر خرامه تا شهر «معزآباد جابری» است که با اجرای آن شاهد ارتقای کیفیت پوشش ارتباطات ثابت و سیار در این شهر خواهیم بود.

سلیمان پور اعلام کرد: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه 60 میلیارد ریال از محل توسعه اپراتور مخابرات منطقه فارس تامین شده و ظرفیت ارتباط رسانی این طرح 500 مشترک در قالب جمعیتی بالغ بر هشت هزار نفر است.

وی تاکید کرد: این پروژه با هدف افزایش بهره وری در استفاده از زیرساخت های ارتباطی موجود در فارس، اتصال نقاط مختلف و دور افتاده کلید خورده و با اجرای آن شاهد ارتقای تامین زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در تمام نقاط استان خواهیم بود.

کد خبر 1211074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha