ارتباط با مردم بزرگترین دستاورد دولت سیزدهم است

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: ارتباط با مردم، بزرگترین و مهمترین دستاورد دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، حجت الاسلام «ابراهیم اسماعیلی» امروز (8 شهریور) در آیین افتتاح قنات روستای عبلکی شهرستان خوسف به نمایندگی از 143 پروژه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم به فکر جامعه است و اینکه فقرا باید در اوج باشند نیز جزو آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه خوسف با بیان اینکه امروز فقرا برای جامعه عزیزترین هستند، افزود: مسئولین هم افتخارشان این است که خادم مستضعفین هستند که این انقلاب هم از آنِ مستضعفین است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: خدا را شاکریم امروز دولتی بر سرِ کار آمده است که ارتباط خود را با مردم بزرگترین و مهمترین دستاورد دولت می داند و سفرهای استانی دولت یعنی 31 سفر در بازه زمانی یک سال گذشته، افتخاری است و نشان دهنده این است که دولت سیزدهم دولتی مردمی و متعلق به مردم است.

 

وی با بیان اینکه دغدغه‌های دولت دغدغه مردم است، گفت: مردم همواره از قبلِ انقلاب ثابت کرده اند که پای آرمان های نظام ولایی هستند.

 

امام جمعه خوسف عنوان کرد: دولت اقدامات مهمی را در دست دارد و اقدام مهمی را شروع کرده است که می طلبد مردم همراهی کنند، آن چیزی آرمان های نظام و دولت را محقق می کند، و در نتیجه مردم را بهره‌مند می کند، این است که مردم صبورانه همراهی کنند.

 

وی تصریح کرد: با مردم با انتخاب انقلابی فرصت خدمت را برای مسئولین مهیا کرده اند و با صبر انقلابی هم آرمان های انقلابی محقق خواهد شد.

 

امام جمعه خوسف در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان خوسف احیای قنوات زیادی نیازمند نگاه ویژه دولت سیزهم است، امیدواریم نهضت احیای قنوات به دلیل اهمیت آن در استان ادامه دار باشد.

 

 

کد خبر 1211084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha