از تردد زوار  به سمت مرز مهران ممانعت می شود

روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام اعلام کرد که با وجود باز بودن مرز مهران همچنان از تردد زوار به سمت شهر و پایانه مرزی مهران ممانعت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام  بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام، پس از بازگشت شرایط به حالت عادی در کشور عراق مرز بین المللی مهران به روی زوار باز شده است.

 

در این اطلاعیه آمده است: «علیرغم اعلام باز بودن مرز مهران؛ اما تا حصول اطمینان از برقراری امنیت کامل زوار با توجه به شرایط داخلی کشور عراق و تا اعلام توسط ستاد مرکزی اربعین کشور، همچنان از خروج زوار از مرز ممانعت می‌شود.»

 

گفتنی است، با توجه به ناآرامی های اخیر در کشور عراق، از بعد از ظهر روز گذشته مرزهای کشور با عراق از جمله مرز مهران بسته شد.

 

مسئولان استان ایلام همچنان از زوار اربعین حسینی درخواست دارند تا اعلام نهایی ستاد مرکزی اربعین حسینی از تردد به سمت مرز مهران خودداری کنند.

 

مرز مهران ساعتی پیش از طرف کشور عراق  برای ورود  زوار باز شده است اما در راستای حفظ امنیت زوار ، شایسته است که همچنان از مراجعه به مرز مهران تا حصول نتیجه نهایی و اعلام ستاد مرکزی اربعین خودداری کنند.

کد خبر 1211088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha