تداخل اراضی کشاورزی و منابع ملی در لرستان تعیین تکلیف شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: کشاورزی منبع درآمد مردم استان بوده و باید تداخل اراضی کشاورزی و منابع ملی در لرستان تعیین تکلیف شود.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا  شاهرخی»، امروز(8شهریور)،  در  دیدار  رئیس  سازمان  ثبت  اسناد  و  املاک  کشور،  با  گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: تقوا و پرهیزکاری دو ویژگی بارز شهید رجایی و باهنر بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: شهیدان رجایی و باهنر با رفتار و گفتار خود فضیلت‌ها و آرمان‌ها را در محیط اداری و کار و در تعامل با مردم ترویج کردند و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را به یک گفتمان انقلابی تبدیل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه تشکیلات ثبت اسناد پیچیدگی‌های خود را دارد، عنوان کرد: متصل شدن به سامانه‌ها یکی از راه های برون رفت ازاین پیچیدگی ها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مجموعه تحولاتی که در قوه قضائیه لازم است بدون تحول در مسائل ثبتی و اسناد محقق نمی‌شود؛ مجموعه قوه قضائیه از ادارات و سازمان‌های گوناگون تشکیل شده که تحول آنها باید همراه با هم واقع شود.

 

وی به بحث تداخل اراضی کشاورزی و منابع ملی در استان اشاره کرد و گفت: کشاورزی منبع درآمد مردم است و تداخل اراضی کشاورزی و منابع ملی باید در حل و فصل آن تلاش شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تنها سه درصد از اراضی زراعی استان سند دار شده‌اند، یادآور شد: زندگی مردم براساس کشاورزی است و تداخل ایجاد شده می‌طلبد در استان تعیین تکلیف شود.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در بحث صدور سند زراعی دچار مشکل هستند، گفت: باید مراقبت کنیم محیط زیست آسیب نبیند، درختان بلوط وجنگل ها از هر آسیبی حفظ شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: موضوع دیگر تعیین تکلیف زمین های است که ساخته شده و درمحدوده شهرها هستند ولی مسکن و شهرسازی ودرمواردی شهرداری ادعای مالکیت زمین این خانه های ساخته شده را دارد که این هم باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 1211102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha