بازاریان انقلابی در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند

احمدی با اشاره به اینکه بازاریان انقلابی در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند، گفت: بازاریان مومن و انقلابی سومین حرم اهل بیت (ع) اجازه نمی دهند فرد یا افرادی قلیل به حیثیت و آبروی این دیار شهید پرور چوب حراج بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد احمدی» امروز (سه شنبه ۸ شهریور) در حاشیه تجمع اعتراضی به هتک حرمت خانواده شهید «خادم صادق» که در مقابل پاساژ «مصطفوی زاده» برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: کسبه پاساژها و مجتمع های تجاری شیراز با صدور بیانیه، اطلاعیه و نصب بنر اعتراض خود را نسبت به هتاکی و بی حرمتی با عوامل هتاکی به خانواده شهید «خادم صادق» ابراز کرده و خواستار برخورد با عوامل خاطی شدند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه «ثارالله (ع)» شیراز با اشاره به اینکه بازاریان انقلابی در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند، اظهار کرد: بازاریان مومن و انقلابی سومین حرم اهل بیت (ع) اجازه نمی دهند فرد یا افرادی قلیل به حیثیت و آبروی این دیار شهید پرور چوب حراج زده و سابقه مجاهدت اصناف شیراز را به حاشیه ببرند.

وی با تشکر از واکنش بصیرانه و مدبرانه مجتمع های تجاری و کسبه که به درستی موضع خود را در این حادثه مشخص کردند، گفت: شهدا همیشه برای اقشار مختلف مردم محترم بوده و بازاریان در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند.

احمدی افزود: امروز یاد و راه آن شهید میان جوانان زنده و جاوید است و تذکر شرعی و قانونی خانواده شهید نشان داد که روح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده است و مردم وصیت شهدا را فراموش نکرده اند.

کد خبر 1211122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha