شورای مساجد  درملایر تشکیل می شود

حجت الاسلام نجفی گفت: اولین جلسه شورای مساجد شهرستان ملایر در هفته آینده به ریاست امام جمعه این شهر برگزار می شود .

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در جلسه ای با عنوان جلسه ارکان مساجد شهرستان ملایر به ریاست حجت‌الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان ملایر و با حضور رئیس اداره تبلیغات ،رئیس امور مساجد و رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر برگزار شد  برنامه ریزی لازم برای ساماندهی و برنامه‌ ریزی بهتر برای استفاده بهینه از فضای معنوی مساجد در امور فرهنگی، اجتماعی وساماندهی هیات امنای مساجد و ارکان با همکاری مسئولان و امور مساجد صورت گرفت.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: در این راستا تصمیم بر  تشکیل شورای مساجد در  ملایر گرفته شد که در این شورا ادارات مختلف مذهبی و فرهنگی شهرستان و اشخاص حقیقی عضو خواهند بود.

 

وی از  تشکیل شورای مساجد  در ملایر خبر داد و افزود: قرار است اولین جلسه این شورا در هفته آینده به ریاست امام جمعه ملایر برگزار شود که  در این جلسه  برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: از این بعد شورای مساجد نسبت به تایید هیات امنا و و فعالین هیات امنای مسلجد ورود پیدا می کند و نسبت به فعالیت های فرهنگی و امام جماعت پیگیری و برنامه های لازم را خواهد داشت.

 

 حجت ااسلام نجفی اضافه کرد: امیدواریم با تشکیل این شورا تحولی در برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... در مساجد صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز برنامه های خوبی در سطح مساجد شهرستان ملایر اجرا می شود و بسیاری از مساجد فعال های چشمگیری دارند تصریح کرد: طی یک سال گذشته در مساجد شهرستان برگزاری کرسی ها و محافل قرآنی به جد پیگیری شده و معمولا هر هفته در مساجد شهری و روستایی کرسی های تلاوت قرآن را با حضور اساتید برجسته شهرستان و استان داشته ایم.

 

 وی برگزاری  برنامه های مناسبتی در ایام مختلف سال، برگزاری نماز های جماعت به همت ائمه جماعات، میز خدمت مسئولان، امور اجتماعی، کمکهای مومنانه و فعالیتهای جهادی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... را از فعالیتهای  صورت گرفته در مساجد شهرستان ملایر عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1211128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha