افتتاح ۶١ پروژه جهاد کشاورزی گلستان در هفته دولت/ ٧٧٠ هزار تن گندم خرید تضمینی شد  

برزعلی گفت: امسال ٧٧٠ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان گلستانی خریداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد برزعلی» امروز (سه شنبه ٨ شهریور) در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته فعالیت‌های دولت مردمی در بخش کشاورزی گلستان در بخش های تولیدات گیاهی، دام و طیور، مدیریت اراضی‌، حوزه، آب و خاک و صنایع تبدیلی و تکمیلی و ترویج کشاورزی بوده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به برنامه های هفته دولت جهاد کشاورزی استان، افزود: همزمان با هفته دولت، ۶۱ پروژه با اعتبار ٣٧۶ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۴٠٠ نفر در سطح استان به بهره برداری می رسد.

 

وی ادامه داد: مرمت آب بندان‌ها، سامانه نوین آبیاری، انتقال آب با لوله در بخش کشاورزی، زهکشی، بازسازی و نوسازی قنات‌های استان، تکمیل شبکه آبیاری در روستاهای وحدت و رسالت و ارائه خدمات نهاده برای محصولات زراعی از جمله فعالیت های جهاد کشاورزی استان در هفته دولت هستند.

 

برزعلی با اشاره به خرید ۴٩٠ هزار تن گندم در سال گذشته، گفت: امسال ٧٧٠ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان گلستانی خریداری شد.

 

وی در خصوص کشت قراردادی برنج در سال جاری در گلستان، افزود: برای این منظور برای کشت قراردادی برنج  ۱۰ هزار هکتار ابلاغ شده بود که این عدد به ۱۲ هزار هکتار رسیده است.

کد خبر 1211135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha