مرز مهران بازگشایی شد

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان این که لحظاتی پیش مرز مهران برای خروج زائران باز شد، گفت: هم اکنون شاهد ورود و خروج زائران از پایانه مرزی هستیم و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار«دلاور القاصی مهر» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرز مهران برای تردد و خروج زائران به کشور عراق باز بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی افزود: برابر اعلام رسمی ستاد مرکزی اربعین از ساعت ۸ صبح  امروز  مرز برای تردد کلیه زائران باز است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه عمل به توصیه های پلیس، ضامن سلامتی زائران اربعین حسینی است، گفت: از زائران عزیز می خواهیم با عمل به توصیه ها و هشدار ها سفری ایمن را برای خود و دیگران فراهم کنند.

 

سردار القاصی مهر از زائران اربعین حسینی که با خودروی شخصی، قصد حضور در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی را در مهران دارند خواست که  مقررات راهنمایی و رانندگی را در طول مسیر رعایت کرده و به محض ورود به شهرستان مهران خودروهای خود را در پارکینگ های دارای مجوز پارک و از رها کردن خودرو در حاشیه شهر و پارکینگ های فاقد مجوز خودداری کنند.

 

 

گفتنی است، رئیس ستاد مرکزی اربعین از فراهم شدن امکان عبور زائران اربعین حسینی از مرزهای زمینی با کشور عراق از دقایقی پیش  خبر داده است.

کد خبر 1211192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha