آمریکا دشمن اول ملت ایران است

سردار رفیعی آتانی گفت: باید دشمنی های آمریکا را در یاد، خاطره و تاریخ زنده نگاه داریم تا دشمن را گم نکرده و دعواهای جزئی ما را مشغول نکند که دشمن اول این ملت آمریکاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «رستعملی رفیعی آتانی» در همایش بررسی ابعاد حقوقی جنایات دولت تروریست ایالات متحده آمریکا بر علیه مردم ایران که امروز (چهارشنبه ۹ شهریور) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: درود می فرستیم به روح بلند شهدایی که به دست آمریکایی ها و با دست پرورده شان ساواک به شهادت رسیدند و این ستاره های پر افتخار ملت ایران را از ما گرفتند و درود می فرستیم به شهدای دهه ۶۰ که دست جنایتکار آمریکا و منافقان دست پرورده آن بیش از ۱۷ هزار نفر از عزیزان این ملت را از ما گرفتند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: درود می فرستیم به روح بلند شهدای دوران پرافتخار دفاع مقدس که در هر نقطه ای به سراغ شهیدان برویم در طبس، خرمشهر، کربلای پنج و فاو دست خون آشام آمریکا آنجا هست.

 

وی عنوان کرد: آمریکا، غرب را به صورت احمقانه دنبال خود کشید و آنها در بمباران شیمیایی و کمک های تسلیحاتی با آمریکا بودند؛ باید دشمنی های آنها را در یاد، خاطره و تاریخ زنده نگاه داریم تا دشمن را گم نکرده و دعواهای جزئی ما را مشغول نکند که دشمن اول این ملت آمریکاست.

 

سردار رفیعی آتانی اعلام کرد: درود می فرستیم به روح بلند شهدای جبهه بیداری اسلامی جبهه مقاومت به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز، ابومهدی مهندس و حبیب جبهه مقاومت حسین همدانی و در هر مقطعی که درود فرستادیم، آمریکا دشمن ماست و روبروی ما آمریکاست.

 

وی خطاب به سردار شمخانی معاون حقوقی سپاه پاسداران تأکید کرد: ما قول می دهیم مخاطب شما هم بسیج و هم مردم قزوین باشند تا حق خودمان را قدرتمند از آمریکای جنایتکار بگیریم و راهکار قانونی و دفاع حقوقی از شما و راهکار میدانی و زدن مشت محکم به گیجگاه آمریکایی ها را به برادران سپاهی و نیروی انتظامی و بسیجی بسپارید.   

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: احمق تر از آمریکایی ها خودشان هستند، لیست جنایت آمریکایی ها را در حافظه خود برای نوشتن تاریخ نگاه نداشتیم ما این لیست را در قرارگاه عملیاتی خودمان نوشته ایم و برای هر کدام از آنها راهکار داریم و آمریکا باید از ما عصبانی باشد و در این عصبانیت بمیرد.    

 

وی خاطر نشان کرد: ما آمادگی داریم و در میدان عمل هم اثبات کردیم و دستگاه قضا هم از حقوق، حیثیت و آبروی ملت ایران خوب دفاع می کند.

 

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: در قزوین مسئولان در کنار هم هستند و دانشگاه بین المللی را خانه سپاه دانسته و سپاه اتاق درس دانشگاه بین المللی است و ما قدردان این همدلی هستیم.

 

کد خبر 1211303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha