اجرای طرح «شوکوفیلم کتابخانه» ویژه کودکان در آران و بیدگل

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری هم اندیشان شایسته سیلک از اجرای طرح «شوکوفیلم کتابخانه » ویژه کودکان در کتابخانه عمومی استاد عباس مؤذن پور آران و بیدگل خبر داد.

سونا فتحعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح «شوکوفیلم کتابخانه » با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران و بیدگل در این شهرستان اجرا می شود.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری هم اندیشان شایسته سیلک افزود: این طرح با شعار «پنجشنبه هایی شاد و خاطره انگیز برای کودکان» ،  پنج شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار اندیشه کتابخانه عمومی استاد عباس موذن پور آران و بیدگل برگزار می شود.

 

فتحعلی زاده ادامه داد: پخش فیلم در قالب سینما فیلم کودکانه، پخش انیمیشن، اجرای کتاب‌باز، اجرای قصه و نمایش، برگزاری نمایشگاه و جشنواره از جمله برنامه های پیش بینی شده در طرح «شوکو فیلم کتابخانه» در آران و بیدگل است. 

 

وی هدف از اجرای این برنامه را ایجاد محیطی شاد و کودکانه در یک فضای فرهنگی و علمی خواند و افزود: با تغییر سبک زندگی، کودکان ارتباط کمی با محیط اطراف و همسالان خود دارند که این امر باعث شده نیاز بیشتری به حضور در محیط های کودکانه برای یادگیری مهارت های ارتباطی و اجتماعی احساس شود و از سوی دیگر باید کودکان را از کودکی با فضای کتاب و کتابخوانی آشنا کرد و سعی شده در طرح «شوکوفیلم کتابخانه» به این دو مقوله مهم توجه ویژه ای شود.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری هم اندیشان شایسته سیلک ابراز امیدواری کرد فعالیت های فرهنگی هنری تفریحی حوزه  کودک که نیاز مهم جامعه بویژه در شهرستان آران و بیدگل است، استمرار داشته باشد و مسئولان بیش از پیش از این موضوع حمایت کنند.

 

فتحعلی زاده افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر از اجرای این طرح و تهیه بلیط می‌توانید در طول هفته در ساعات اداری به کتابخانه عمومی استاد مؤذن پور به نشانی آران وبیدگل، خیابان ۱۷شهریور کوچه قیام دوم مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۵۴۷۲۳۶۰۰ تماس حاصل کنند./

کد خبر 1211383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha